וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הערכות שאיל ברקוביץ' יישאר

המנהל הספורטיבי של האדומים יישאר למרות הטלטלה בהנהלה. סיימון כץ על חג'ג': "טובת המועדון היא מעל היעלבות אישית"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יום ארוך עובר על הפועל תל אביב. בשעות הצהריים הודיע חבר ההנהלה עידו חג'ג' שהוא עוזב את המועדון, לטענתו בגלל שכ-20 אוהדים שמזוהים עם ארגון "אולטרס הפועל" הפגינו מחוץ לביתו. בעקבות העזיבה של איש העסקים שמחזיק בחמישה אחוזים מהמועדון, החל גל הערכות לפיהן גם המנהל הספורטיבי איל ברקוביץ' והיו"ר אמיר לובין, יעזבו. יחד עם זאת, ברקוביץ' שוחח יותר מאוחר עם אנשים במועדון ונראה שהוא בכל זאת יישאר. מחר (שלישי) בשעה 10:00, הוא יכנס מסיבת עיתונאים ויתייחס להתפתחויות.

הפועל תל אביב הוציאה היום הודעה רשמית בה האשימה את האולטרס בעזיבת חג'ג'. בין היתר נכתב שם: "המועדון מביע צער על עזיבתו של עידו חג'ג' ומודה לו מאוד על כך שתרם מכספו, זמנו ומרצו למען הפועל תל אביב. אנו מקווים שעידו ימשיך לתרום גם בעתיד. קבוצה קטנה אלימה ובריונית, ממשיכה לפגוע במועדון זאת לאחר שרק בשנתיים האחרונות גרמה לנזק של שני מיליון שקל כתוצאה מהתפרעויות, זאת בנוסף לפגיעה בתדמיתו של המועדון".

חבר הדירקטוריון, סיימון כץ, פרסם היום סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו ושם כתב: "אפשר להבין את כעסו המוצדק של עידו חג'ג' , אבל עליו גם לזכור כי הוא נטל על עצמו אחריות רבה למועדון השנה, ואין לו את 'הלוקסוס' להיעלב 'ולשבור את הכלים' מקמצוץ של אוהדים (שיכורים?) שלא מייצגים אפילו אחוז אחד מאוהדי הקבוצה! טובת המועדון היא מעל העלבות אישית שתהיה מוצדקת ככל שתהיה, כולי תקווה שהצהרה של עידו מהיום היא מבחינת 'באידנא דריתחא' ובקרוב יחזור בו".

כעבור כמה שעות הגיעה התגובה הרשמית של ארגון האוהדים.

הבעלים של הפועל תל אביב, חיים רמון, משה תאומים. קובי אליהו
טענות קשות ומנומקות של האוהדים כלפיהם. תאומים ורמון/קובי אליהו

תגובת ארגון אולטרס הפועל:

"הנהלת הפועל תל אביב בחרה היום, כהרגלה בקודש, להפנות אצבע מאשימה כלפי ארגון אולטראס הפועל, וזאת על מנת להסית מעצמה את האש בכל הנוגע למצב הקבוצה. זוהי דרך פעולה קבועה של ראשי המועדון, המחליפים בשנים האחרונות תפקידים זה עם זה במדיניות של דלתות מסתובבות, מבלי שאף אחד מהם ייקח על עצמו את האחריות בשל אותם כישלונות. האשם הוא לעולם לא בהם, האשם הוא תמיד באוהדים.

במסיבת העיתונאים שלו בתחילת העונה האשים רמון את האוהדים ביצירת גרעון של שני מיליון שקלים כתוצאה מהתפרעויות, שקר שחוזר גם בהודעת המועדון מהיום. כמו כמעט כל דבר אחר באותה הודעה, מדובר בשקר מוחלט. למעשה, ספג המועדון בשנה האחרונה קנסות בסך 109 אלף שקל, רובם על נושאים שכלל אינם קשורים ל'התפרעות אוהדים', אלא לפעולות של אנשים בודדים כמו השלכת כוס או ארטיק לכיוון המגרש. במקום להילחם בקנסות השרירותיים של ההתאחדות, בוחרת הנהלת הקבוצה להילחם באוהדים ולהאשים אותם ביצירת הגרעון פרי כפיהם.

"איש העסקים עידו חג'ג', כך עפ"י הודעת המועדון, תרם מכספו לקבוצה. ראשית, עידו חג'ג' לא תרם דבר. הוא רכש חלק במוצר, חלק אותו בכוונתו לקבל חזרה בבוא היום עם מציאת רוכש. להתייחסות לסכום זה כאל תרומה ניתן להתייחס כאל טעות פרוידיאנית המלמדת על רמת הרצינות של הנהלת המועדון למצוא רוכש. שנית, יתר הסכומים המדוברים באו למיטב ידיעתנו בדמות הלוואות בעלים, אשר גם אותן בכוונתו לקבל חזרה, וחתימה על ערבויות אשר כעת עסוקה הנהלת הקבוצה בעשיית שמיניות באוויר על מנת שלא ימומשו. מי שמקשים על מציאת רוכש למועדון אינם אוהדי הקבוצה, אלא הנהלה שלוקחת הלוואות ומקדמות על מנת שלא לממש את הערבויות עליהן היא חתומה, ובכך ממשכנת את עתידו הכלכלי של המועדון, מכלה את הכנסותיו הטבעיות, ומסנדלת כל רוכש פוטנציאלי עתידי.

"הנהלה שיודעת להאשים את האוהדים בכך שבאשמתם משקיעים לא רוצים לרכוש, אך מתחמקת מאנשים שמבקשים מצגות בכדי להעביר אותן לרוכשים פוטנציאליים. הנהלה שמתייחסת לכך שבתקציבים מהגבוהים בליגה היא הצליחה להביא את הקבוצה לאירופה פעם אחת בזכות זה שק"ש ניצחה בגמר הגביע קבוצה מהליגה השנייה, ופעם אחת בזכות גול של אלמוג כהן בדקה התשעים. הנהלה שמקיימת מסיבת עיתונאים בה היא מכריזה על מדיניות של פושטת יד, ומצהירה על כך שהקבוצה היא חור שחור תקציבי ותדמיתי, ומדברת על כך שבממוצע דו שנתי הגענו להישגים טובים יותר משל קרית שמונה ובאר שבע. והם אומרים שאנחנו גורמים נזק תדמיתי למועדון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
יקבל את חלקו בחזרה ברגע שיגיע רוכש. חג'ג'/קובי אליהו

"בחזרה למנטרת 'קיבלנו את המועדון במיץ של הזבל' המפורסמת של משה תאומים, נטען היום הודעת הנהלת המועדון כי הם קיבלו קבוצה מרוסקת. אותה 'קבוצה מרוסקת' הייתה מחזיקת גביע המדינה, מועדון בעל דירוג אירופי גבוה, שחקנים מובילים ונכסים. כיום הם מציגים קבוצה עם גרעון לא ברור, דירוג אירופי שהולך ונמחק, קבוצת נוער שכמעט ירדה ליגה, וקבוצה בוגרת שמנסה כבר שנתיים למכור כל נכס שיש לה לכל המרבה במחיר כמו תגרנים בשוק.

"לא האולטראס הגיע ללא הכנה למשחק באירופה אחרי מחנה אימונים בקיסריה ועם סגל חסר. לא האולטראס ביטל חוזה עם אחד משחקני המפתח של הקבוצה. לא האולטראס לקח התחייבויות שהוא לא יכול לקיים וחתם על ערבויות שהוא לא מתכוון לממש. להבדיל מהנהלת המועדון, בחר האולטראס לפעול באחריות כלכלית נוכח מצבו הכספי של המועדון, ולמרות לחצים רבים בחר שלא לפתוח בחרם מנויים, על מנת לא להקשות עוד יותר על המצב הכלכלי של הקבוצה. למרות זאת, האנשים שגרמו לאותו גרעון בוחרים להאשים אותנו ביצירתו.

"עולם של הפוך על הפוך מבית היוצר של אותם אנשים שניסו למכור את עמוס כי רצו את קליימן כשוער ראשון, אך ברגע שקליימן היה הראשון עליו התקבלה הצעה, מהרו למכור אותו תוך הכפשתו בתקשורת. אותם אנשים שביקשו תרומה כדי להשאיר בינואר את דמארי, ולאחר קבלתה תקעו סכין בגב התורם ומיהרו למכור את שכטר. אותם אנשים שניסו לדחוף את ורמוט ודמארי החוצה, עד שאלו חשפו אותם. אותם אנשים שממשיכים להיכשל מחיל אל חיל. מצהירים שהם נכשלו ועוברים לתפקיד אחר, רק כדי לפנות את המקום בסבב לחברם, שבתורו יודיע גם הוא על כישלון ועל מעבר לתפקיד אחר, כדי שחברו שהודיע על כישלונו קודם לכן יחזור לתפקיד. כמו שורת הליצנים בקרקס שנכנסים מדלת אחת המכונית ויוצאים מדלת אחרת, רק כדי לחזור על הפעולה שוב ושוב לקול צחוק הקהל. רק שאנחנו לא צוחקים יותר. ההצגה הזאת מיצתה את עצמה. הגיע הזמן שהנהלת המועדון הנוכחית תיקח פעם אחת ולתמיד אחריות על פעולותיה, תפסיק במסעות ההכפשה היחצנים שהיא מנהלת נגד אוהדיה, ותפעל למציאה מידית של רוכש שיוכל לדאוג לצרכי המועדון. הם, כפי שהוכח שוב ושוב, לא מסוגלים לכך."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully