וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עידו חג'ג' עזב, חשש שגם ברקוביץ' בדרך החוצה

זעזוע בהנהלת האדומים: האיש החזק בהנהלה הודיע על עזיבה בעקבות סרטון בו אוהדים שיכורים קראו קריאות גנאי נגדו, ולחציה של משפחתו: "האולטראס חצה קו אדום". תגובת המועדון: "קבוצה קטנה, אלימה ובריונית ממשיכה לפגוע בנו בשיטתיות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זעזוע בהפועל תל אביב: חבר ההנהלה עידו חג'ג' הודיע היום (שני) רשמית שהוא עוזב את המועדון. הודעתו של חג'ג' הגיעה בעקבות הפגנת האוהדים שהתקיימה מתחת לביתו ביום חמישי. חשוב לציין כי חג'ג' לא שהה בביתו באותו אירוע, אך לאחר שצפה אמש על הסרטון ממצלמות האבטחה בביתו הוא הזדעזע לגלות כי בכניסה לבניין המגורים שבו מתגורר התאספה חבורת שיכורים, מארגון האולטרס של אוהדי הקבוצה, שקראו קריאות גנאי נגדו.

"בצער רב החלטתי לעזוב את ניהול הפועל תל אביב. מבטיח להמשיך לתרום למועדון, לתרום, לאהוב ולהגיע למשחקים. תמיד בשבילך הפועל תל אביב", כתב חג'ג' בהודעתו. "נכנסתי שותף במועדון הפועל תל אביב מתוך רצון לתרום ולעזור ברגעים הקשים של הפועל. מעולם לא ביקשתי להיות בעלים של קבוצת כדורגל ובטח לא ליהנות מהפרסום סביב זה".

"ביום חמישי הגיעו אוהדי האולטראס לביתי וחצו קו אדום שלא יכול להיות לגיטימי בספורט, ועמדו בפתח הדלת של ביתי, כשחלקם שיכורים ועם בקבוקי בירה ביד. במקרה הזה לאוהדי האולטראס אין הסברים, לא גנבו אותם ולא עשקו, להפך, בא בן אדם אמיתי שתרם מיליונים בכסף אמיתי והשקיע שעות על גבי שעות לבנות מערך ניהולי נכון שמתבסס על יושר ונאמנות בדרך מוצלחת וטובה. במשך כל הסופ"ש התלבטתי אם אני צריך לפרוש בגלל 20 אוהדים קיצוניים שלא מבינים מה נכון למועדון שלהם או לשמוע למאות אוהדים שלא הפסיקו לסמס שאשאר (שאגב ריגש מאוד) ושמבחינתם אוהדי האולטראס לא מייצגים את הקבוצה".

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
"במקרה הזה לאוהדי האולטראס אין הסברים, לא גנבו אותם ולא עשקו, להפך". חג'ג' עם ברקוביץ'/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב עדיין לא נרגעו מההודעה של חג'ג' וכבר נראה שצפוי גל עזיבה בשדרה הניהולית. היו"ר אמיר לובין כבר רמז כי אם חג'ג' יעזוב הוא ככל הנראה יעזוב גם הוא. כמו כן, המנכ"ל יוסי סאחלי, חמיו של חג'ג', צפוי אף הוא לעזוב את הקבוצה. יתרה מכך, בהפועל תל אביב חוששים כי גם המנהל המקצועי איל ברקוביץ' יעזוב את המועדון בעקבות הודעתו של חג'ג'. היחיד כרגע שלא יכול לעזוב מכיוון שקשור בחוזה למועדון הוא מחזיק זכויות הניהול חיים רמון, שאחרי הודעת חג'ג' יחזור להיות מנהל בפועל של המועדון.

בהפועל תל אביב ניסו להשתיק את הסיפור, אך מאחורי הקלעים התפתחה דרמה של ממש. משפחתו של חג'ג' לחצה עליו לעזוב את הכדורגל, ועוד לפני שזה חזר ארצה הוא הודיע על עזיבת הפועל תל אביב. המשמעות של מהלך כזה הוא שהפועל תל אביב תישאר עם תקציב זעום של 18 מיליון שקל לעונה הקרובה ותיאלץ למכור את גילי ורמוט וישראל זגורי, בנוסף לדמארי, וללא אפשרות להביא רכש נוסף. ישנם גורמים נוספים במועדון שהעריכו כי הפועל תל אביב תהיה אפילו בסכנת פירוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ. ברני ארדוב
גם הוא בדרך החוצה? ברקוביץ'/ברני ארדוב

כבר אמש הבינו מספר אוהדים ותיקים של הפועל תל אביב כי הנהלת הקבוצה לא סתם מאיימת, אלא מודאגת מאוד מאפשרות אמתית שחג'ג' אכן יעזוב את המועדון. עשרות סמסים נשלחו לחג'ג' על ידי אוהדים שביקשו ממנו לא להתייחס לארגון האולטראס האחראי על ההפגנה תחת ביתו ובבקשה שלא יעזוב את הקבוצה. "אחרי שהצליחו להבריח בשנים האחרונות את כל האנשים שהיו מוכנים להשקיע בהפועל, הם בסופו של דבר יביאו לפירוק הקבוצה ולמצב שנרד ליגה", אמר אחד האוהדים המקורבים ביותר להנהלת המועדון. "זו חבורה שמייצגת את עצמה בלבד ורק עושה נזק למועדון. הגיע הזמן שהרוב השקט בהפועל יגיד את דברו ויוקיע את החבורה הזו שחוץ מנזק והברחת אנשים טובים הם לא עושים כלום למען המועדון".

מהפועל תל אביב נמסר: "המועדון מביע צער על עזיבתו של עידו חג'ג' ומודה לו מאוד על כך שתרם מכספו, זמנו ומרצו למען הפועל תל אביב. אנו מקווים שעידו ימשיך לתרום גם בעתיד. קבוצה קטנה אלימה ובריונית, ממשיכה לפגוע במועדון זאת לאחר שרק בשנתיים האחרונות גרמה לנזק של שני מיליון שקל כתוצאה מהתפרעויות, זאת בנוסף לפגיעה בתדמיתו של המועדון.

"בשל פעילויות אלו, לא הצלחנו להביא רוכש למועדון והסיכויים למצוא כזה הולכים ופוחתים. צר לנו כי הקבוצה הקטנה ואלימה הזו, פוגעת בשיטתיות במועדון ובעשרות אלפי האוהדים של הפועל תל אביב.

"להפועל תל אביב אין בעלים עשירים כמו למכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל באר שבע וקרית שמונה, שהזרימו לקבוצות עשרות מיליוני שקלים. אולם עם כל הקושי ,הפועל התמודדה איתן והצליחה לסיים במקומות השלישי והרביעי ולהגיע לאירופה.

"הבעלים לא קיבלו אימפריה אלא קבוצה מרוסקת, עם מחלקת נוער מרוסקת שנבנתה מחדש כולל מתחם אימונים מהמפוארים בארץ. כעת, עזיבתו של עידו מהווה זעזוע קשה ויוצרת בעיות קשות בקבוצה שלא ברור כרגע כיצד נתמודד איתן".

אוהדי הפועל תל אביב באימון הפתיחה. ברני ארדוב
"הגיע הזמן שהרוב השקט בהפועל יגיד את דברו ויוקיע את החבורה הזו". אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully