וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה המרגשת של הקיץ? "דרוגבה סיכם בצ'לסי"

ב"לאקיפ" טוענים שהחלוץ בן ה-36 יחזור לקבוצה בה כיכב באנגליה ויתאחד עם ז'וזה מוריניו. עשוי גם לקבל תפקיד לאחר הפרישה

דידייה דרוגבה עם ז'וזה מוריניו, צ'לסי 2007. GettyImages
יהיה איחוד? דידייה דרוגבה עם ז'וזה מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו אמר שסיים עם הרכש שלו לקיץ זה, אבל על פי דיווח ב"לאקיפ" נראה שלצ'לסי יש מקום לעוד שחקן רכש מיוחד - דידייה דרוגבה. בצרפת טוענים שהחלוץ בן ה-36 צפוי לחתום בשבוע הבא על חוזה לעונה אחת לפחות ובכך לחזור לקבוצה בה שיחק בהצלחה מ-2004 ועד הזכייה ההיסטורית בליגת האלופות ב-2012. על פי הדיווח, החלוץ גם יקבל תפקיד במועדון לאחר פרישתו.

דרוגבה, שהיה קפטן נבחרת חוף השנהב במונדיאל, סיים את חוזהו בגלאטסראיי הטורקית אחרי שנה וחצי. הוא הוזכר כמועמד ליובנטוס, אבל במהלך כל התקופה מחוץ לצ'לסי שמר על קשר חם עם מוריניו, שהיה האיש שהביא אותו לסטמפורד ברידג' ב-2004. אחרי המכירה של דמבה בה לבשיקטאש וסיום החוזה של סמואל אטו, נוצר מקום פנוי בהתקפה והמאמן הפורטוגלי כנראה החליט לבחור בדרוגבה הכריזמטי, שיוסיף מנהיגות לחדר ההלבשה ויוכל להוות גיבוי לדייגו קוסטה.

דרוגבה, כאמור, בילה במשך שמונה שנים בצ'לסי שבמהלכן הוא רשם 341 הופעות והבקיע 157 שערים. לאחר עזיבתו ב-2012 הוא חתם בשנחאי שינאווה תמורת שכר של 200 אלף ליש"ט בשבוע, אבל אחרי עונה אחת בלבד הוא עזב את סין וחתם בגלאטסראיי, איתה הגיע לרבע גמר ליגת האלופות. במהלך תקופתו בצ'לסי, הוא הספיק לחגוג שלוש אליפויות, האחרונה שבהן ב-2009/10, ארבעה גביעים וכמובן הספיק להיות חלק מהזכייה בליגת האלופות לפני שנתיים. במדי חוף השנהב רשם דרוגבה 104 הופעות, בהן הבקיע 65 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully