וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב מימנו: תושבי הדרום יטוסו לקפריסין

20.7.2014 / 16:23

בני נוער מיישובי עוטף עזה ילוו את הקבוצה למשחק הגומלין מול קולומה. הצהובים לטולוז: נקנה חצי מהכרטיס של בן בסט

שחקן טולוז, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
עדיין צריך להשלים עם חזרה לישראל. בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

מכבי תל אביב ממשיכה ללחוץ להבאתו של החלוץ עדן בן בסט. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף מפעיל מכבש לחצים על השחקן, במטרה שזה ישלים עם חזרתו לישראל. במקביל, מנסים במועדון להוריד את מחירו של החלוץ, עליו טולוז רוצה כרגע מיליון יורו. במכבי תל אביב רוצים לסגור עם טולוז את אותו מתווה שסיכמו עם בטיס סביליה על נוסא איגייבור, ולפיו הקבוצה תרכוש מחצית מהכרטיס תמורת חצי מיליון יורו ותוסיף עוד חצי מיליון יורו אם תעפיל לליגת האלופות. הצרפתים עדיין מסרבים לעסקה ובמקביל, עוד צריך בן בסט להשלים עם החזרה לישראל.

במועדון מחכים לסגירת העסקה מול בטיס סביליה ולהחתמתו של נוסא איגייבור. הקשר הניגרי אמור להצטרף לשחקני הקבוצה אחרי שישובו לארץ מלרנקה, שם ייערך ביום שלישי המשחק מול סנטה קולומה במוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה תמריא מחר בבוקר ותשוב מיד לאחר ההתמודדות.

יובל שפונגין לא יהיה כשיר גם למפגש הזה. המגן הימני, שסובל ממתיחה בשריר התאומים, הגביר היום (ראשון) קצב באימון, אבל עדיין התאמן לבד. שאר השחקנים קיימו אימון בוקר בקרית שלום, וגם בו לא דיבר אוסקר גרסיה על המשחק הראשון מול האנדורים. המאמן הספרדי, שגם כך ממעט באסיפות, לא אמר עדיין מילה על ההתמודדות בשבוע שעבר. על פי האימונים, עשוי גרסיה לעשות שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח בשבוע שעבר, כאשר דן איינבינדר עשוי להחליף את מהראן ראדי, או שיואב זיו יחליף את עמרי בן הרוש. יתכן שאוסקר ישאיר את אותו הרכב, אף שלא היה מרוצה מצורת המשחק של קבוצתו.

בתוך כך, בעקבות יוזמה של שחקני מכבי תל אביב ובמימונם, קבוצת בני נוער מיישובי עוטף עזה ושני הורים מלווים יצטרפו לנסיעת הקבוצה לקפריסין מחר. בני הנוער יבקרו באימון המסכם, יקבלו חבילת מוצרים של המועדון ויתארחו במשחק הגומלין נגד סנטה קולומה.

רוקאביציה יגיע לישראל, עסקת איגייבור תיחתם בקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרם החליף מילה עם השחקנים על השבוע שעבר. אוסקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully