וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוקאביציה יגיע לישראל השבוע

19.7.2014 / 18:48

הקשר האוסטרלי יקדם את תהליך האזרוח שלו כדי שיירשם כישראלי אצל הצהובים. עסקת איגייבור תיחתם בקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהליך האזרוח יתפוס תאוצה השבוע. רוקאביציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקיטה רוקאביציה אמור להגיע בשבוע הקרוב לישראל כדי לקדם את המגעים מול משרד הפנים, שבסופם הוא יירשם כמתאזרח.

במכבי תל אביב קיוו לזרז את כל נושא רישומו של הקשר כמתאזרח, בכדי שניתן יהיה להחתים אותו על תקן של ישראלי. יחד עם זאת, בסוף השבוע הודיעו לקבוצה שרוקאביציה חייב להגיע לישראל כדי לפתוח בעצמו את התיק במשרד הפנים. כעת אמור השחקן לבקש מקבוצתו הגרמנית מיינץ לשחרר אותו למספר ימים כדי שיוכל לעבור את ההליך הביורוקרטי בארץ.

בקרית שלום רוצים מאוד את השחקן, אבל מעדיפים שהוא יירשם כישראלי. העובדה שהוא נשוי לישראלית ומתגורר איתה בגרמניה מזה שלוש שנים, תאפשר את רישומו כמתאזרח אבל רק בעוד חצי שנה. יחד עם זאת, ישנם מקרים חריגים בהם מוכנים לדון במשרד הפנים וכדי שגם רוקאביציה יקבל את האפשרות לקיצור תהליכים, הוא חייב לפתוח את התיק במשרד הפנים כשהוא נוכח במקום.

במכבי תל אביב היה מי שאמר היום כי אם עדן בן בסט היה בוודאות מצטרף, הקבוצה בכלל לא הייתה ממתינה לרישומו של רוקאביציה כמתאזרח, אלא מעדיפה לרשום אותו כשחקן זר. מאחר שעסקת בן בסט עוד לא נסגרה, צריכים במכבי לשמור לעצמם אופציה לחלוץ זר ומכאן ההעדפה לרשום את רוקאביציה על תקן של ישראלי.

כל הפרוצדורה סביב רוקאביציה, בן בסט וחלוץ זר כאופציה, אינה קשורה לעסקת נוסא איגייבור שאמורה להיחתם בקרוב. ג'ורדי קרויף חזר ביום חמישי לארץ, אחרי שנפגש ביום רביעי עם מקבילו בבטיס. אחרי שהעסקה הושלמה עקרונית ברמת המנהלים המקצועיים, עברו מכבי ובטיס לפסים של עורכי דין ובין המועדונים מתנהלת תכתובת והעברת טיוטות לפני חתימה.

על פי הפרסומים בספרד, מכבי תרכוש מחצית מכרטיסו של איגייבור תמורת חצי מיליון יורו ותוסיף סכום זהה עבור 25 אחוזים מהכרטיס, אם היא תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. לבטיס, עלי פי הדיווחים בתקשורת הספרדית, יוותרו 25 אחוז מהכרטיס, מהם תוכל ליהנות אם בעתיד מכבי תמכור את הניגרי.

ביום שני ימריאו שחקני מכבי לקפריסין לקראת הגומלין מול סנטה קולומה שייערך בשלישי בערב. במועדון עוד לא יודעים להעריך כמה אוהדים יגיעו לעודד באיצטדיון בלרנקה, אבל מעריכים כי אולי יהיו כמה עשרות בלבד.

"מכבי תל אביב החליפו מסמכים לגבי איגייבור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully