וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב ובטיס החליפו מסמכים לגבי העברתו של נוסא איגייבור"

עיתון בסביליה טוען כי הקשר בן ה-23 נמצא בדרכו לאלופת ישראל: "יש עוד כמה דברים לסגור, אבל לא צפויות בעיות בהשלמת העסקה". איגייבור התאמן בנפרד משחקני בטיס, הצהובים ירכשו 50 אחוז מכרטיסו תמורת חצי מיליון יורו ועשויים לקנות עוד 25 אחוז אם יעפילו לליגת האלופות

שחקן בטיס, נוסא איגייבור. Clive Brunskill, GettyImages
המעבר בדרך? איגייבור/GettyImages, Clive Brunskill

נוסא איגייבור מתקרב למכבי תל אביב, כך לפחות טוען הבוקר (שבת) העיתון "ABC דה סביליה". על פי הדיווח בעיתון, בליל אמש החליפו קבוצתו הנוכחית של איגייבור, בטיס סביליה ואלופת ישראל את המסמכים לקראת העברתו של הקשר הניגרי לצהובים.

על פי הדיווח בסביליה, במסגרת ההסכם בין שני המועדונים תשלם מכבי תל אביב לבטיס חצי מיליון יורו על 50 אחוז מכרטיסו של איגייבור. הצהובים ישלמו לאחר מכן על 25 אחוזים נוספים מכרטיסו, אם וכאשר הם יצליחו להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות. אם מכבי תל אביב תגיע לשלב הבתים בליגה האירופית, האחוז הנוסף צפוי להשתנות. מבחינת בטיס, שתשמור על רבע מכרטיסו של איגייבור בכל מקרה ותרוויח גם ממכירה עתידית שלו, היא עשויה לקבל בסופו של דבר בחזרה לכל הפחות את 1.1 מיליון היורו שהשקיעה ברכישתו מהפועל תל אביב לפני שנתיים.

העסקה ככל הנראה כמעט סגורה ורק נותרו פרטים אחרונים שעדיין צריכים להיות מוסכמים, אולם "ככל הנראה לא צפויות בעיות בהשלמת העסקה", על פי העיתון. איגייבור התאמן אתמול לבד ולא נטל חלק באימון של בטיס, שירדה בעונה החולפת לליגה השנייה בספרד.

איגייבור בן ה-23 החל את הקריירה ב-2005 בקבוצת שארקס הניגרית וממנה עבר לווארי וולבס. לאחר מכן הוא נחת בלילסטרום הנורבגית ומשם רכשה אותו הפועל תל אביב ב-2011. הוא שיחק שנה אחת בהפועל תל אביב וזכה עם הקבוצה בגביע, לפני שעבר לבטיס.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully