וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפטיש נמצא ביד של לברון, ולא של בלאט"

פרשן ESPN מארק סטיין הסביר מהן ההתאמות שבלאט יהיה חייב לעשות: "ב-NBA המאמנים לא זורקים שחקנים, אלא ההפך"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
"השחקנים ילמדו אותו, ויגלו שיש להם מאמן ראוי מאוד". בלאט/רויטרס

מעברו של לברון ג'יימס הרעיד את שוק ההעברות ב-NBA, ובליגת הכדורסל הטובה בעולם ממשיכים לעסוק בחיבור המסקרן בין דיוויד בלאט, שאינו מוכר לאמריקאים, לבין הכדורסלן הטוב בעולם. עם הצטרפותו של לברון ג'יימס לקאבס, הציפייה היא שהקבוצה מאוהיו תתמודד על האליפות, ופרשן ה-NBA הבכיר של רשת ESPN מארק סטיין נדרש לסוגיית ההתאמות שבלאט יידרש לעשות נוכח המצב שנוצר.

"השחקנים ילמדו אותו, ויגלו שיש להם מאמן ראוי מאוד. בגלל שבלאט לא מוכר, אין לו את הפטיש שהיה לו. התרבות ב-NBA שונה מזו של אירופה, שם למאמן יש את המילה האחרונה, בקליבלנד רק לבן אדם אחד יש את הפטיש ביד וזה לברון ג'ימס, לא בלאט, לא הג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין וגם לא הבעלים דן גילברט", אמר סטיין על האתגר המצפה לבלאט, "ב-NBA המאמנים לא זורקים את השחקנים מהקבוצה, אלא לשחקנים יש את הכוח, במיוחד כשאתה מאמן חדש".

"יש לבלאט הרבה מעריצים, במיוחד אחרי מה שהוא עשה עם מכבי תל אביב ביורוליג", הוסיף סטיין, "איש לא חשב שהם יזכו בפרס הכי יוקרתי מחוץ ל-NBA. מישהו מריאל מדריד אמר לי שמכבי הייתה נחותה בכל עמדה חוץ מעמדת המאמן. בקליבלנד רצו אותו כבר מזמן".

דיוויד בלאט, לברון ג'יימס. AP, רויטרס, עיבוד תמונה
"התרבות ב-NBA שונה מזו של אירופה"/עיבוד תמונה, AP, רויטרס

צפו בתגובתו הראשונה של בלאט למעברו של לברון

חדשות מרחבי הליגה

* שיקגו קרובה לצרף את ארון ברוקס, שרשם אשתקד 9.3 נקודות ו-3.2 אסיסטים למשחק במדי יוסטון ודנבר. הגארד האקספלוסיבי צפוי להיות התוספת הרביעית לסגל של הבולס הקיץ, אחרי פאו גאסול, ניקולה מירוטיץ' והרוקי דאג מקדרמוט.

* הלייקרס החתימו לעונה נוספת את קסבייר הנרי, שקלע אשתקד 10 נקודות למשחק במדיהם, וקיוו להשאיר גם את קנדל מרשל, אותו שיחררו מתוך שאיפה להחתימו על חוזה חדש, אבל מילווקי קפצה על המציאה וצירפה את הרכז המוכשר.

* דווייט הווארד הבהיר שהוא לא מתרגש מעזיבתו של צ'נדלר פארסונס לדאלאס. "זה לא ישפיע עלינו בכלל", אמר סנטר הרוקטס. "עדיין יש לנו אותי ואת ג'יימס הארדן - את הסנטר הכי טוב במשחק ואת השוטינג גארד הכי טוב במשחק. זה עלינו".

ארון ברוקס שחקן דנבר נאגטס מול אנדרה איגודלה שחקן גולדן סטייט ווריורס. AP
תוספת מעניינת לבולס. ארון ברוקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully