וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל האקט ברח מנבחרת איטליה, יושעה ל-5 חודשים עד שנה?

הגארד של ארמאני מילאנו נעלם לנבחרת לפני משחק ההכנה מול מונטנגרו וצפוי לספוג עונש כבד. ניקולו מלי זקוק לניתוח

דניאל האקט שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
לאן הוא נעלם? האקט/GettyImages

צרות גדולות בנבחרת איטליה בכדורסל. האזורי של סימונה פיאנג'יאני, שמתכוננים למשחקיהם במוקדמות היורובאסקט, ככל הנראה ייאלצו לעשות זאת ללא שניים מהכוכבים הגדולים שלהם ושל ארמאני מילאנו.

הראשון הוא דניאל האקט ואצלו הבעיה מוזרה יותר. הגארד המצוין נטש אתמול (שישי) ללא אישור את מחנה האימונים של הנבחרת ונעלם. איגוד הכדורסל האיטלקי חוקר כרגע את נסיבות האירוע וב"גאזטה דלו ספורט" דיווחו כי השחקן, אם יימצא אשם, צפוי לספוג עונש השעייה ענק, בין חמישה חודשים לשנה שלמה. עונש ההשעייה יהיה גם מנבחרת איטליה וגם ממשחקי הליגה האיטלקית הבכירה והגביע האיטלקי. הוא לא יכלול בתוכו השעייה מהיורוליג, שכן אין בכוחו של האיגוד האיטלקי לעשות זאת.

השני הוא ניקולו מלי. הפורוורד הצעיר, שזכור לאוהדי הכדורסל בישראל בעיקר כמי שביצע עבירה בלתי ספורטיבית על טייריס רייס והחזיר את מכבי תל אביב לחיים במשחק הראשון בשלב ההצלבה, נפצע לאחר מכן וכעת מתברר כי הוא זקוק לניתוח.

אם לא די בצרות, הרי שאיטליה נראתה רע מאוד אתמול והפסידה במשחק ההכנה הראשון שלה, בטורניר שנערך בסראייבו, 76:60 לנבחרת מונטנגרו, שנמצאת בבית המוקדמות של ישראל ותהיה הראשונה שתשחק מול הנבחרת של ארז אדלשטיין. האיטלקים ישחקו בבית ז' של מוקדמות היורובאסקט עם שוויץ ורוסיה, החל מהעשירי באוגוסט.

אלכס טיוס יועמד לדין בעקבות אי ההגעה לאימוני הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully