וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס יועמד לדין בעקבות אי ההגעה לאימוני הנבחרת

18.7.2014 / 16:38

באיגוד לא מתכוונים לוותר לסנטר מכבי תל אביב גם אם יגיע לאימוני הנבחרת בשבוע הבא. מקל וכספי יצטרפו לנסיעה לרוסיה

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
"לא התנהלות של שחקן שרוצה לעזור לנבחרת". אלכס טיוס/מגד גוזני

סוגיית הגעתו של אלכס טיוס לישראל מסרבת להסתיים. אחרי שמקורביו של השחקן הבטיחו כי יגיע לישראל עד תחילת השבוע הקרוב, כעת נראה שגם במועד זה סנטר מכבי תל אביב לא יתייצב. באיגוד הכדורסל החליטו שגם אם יגיע ויצטרף לנבחרת יועמד השחקן לדין משמעתי על ההתנהלות שלו במהלך הקיץ, בנוסף למורן רוט שגם כן צפוי לעמוד לדין.

כזכור, אתמול (חמישי) אמר בכיר באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט שיש להעמיד את השחקן לדין, "ההתנהלות של טיוס היא לא כמו של שחקן שרוצה באמת לעזור לנבחרת ישראל. טיפולי שיניים? זה לצחוק לנבחרת בפרצוף, והדבר העצוב הוא שלבסוף לא תהיה ברירה אלא לשתף אותו. הייתי מצפה ממכבי תל אביב להתערב לטובת השחקן, הרי בסופו של דבר האזרחות הישראלית שלו תורמת להם לא פחות ממה שהיא תורמת לנבחרת ישראל, אבל הבנו שגם את מכבי הוא לא בדיוק סופר מההתנהלות שלו במהלך העונה".

בעקבות העובדה שטורניר ההכנה של נבחרת ישראל הועתק מבית מכבי בראשון לציון למוסקבה, בשל המצב הביטחוני, יקבלו בנבחרת החלטה ככל הנראה לצאת לטורניר עם דיאור פישר וג'ייק כהן כשני מתאזרחים. בצוות המקצועי של הנבחרת עשויים לנפות מספר שחקנים לפני הנסיעה, כשגל מקל ועומרי כספי שנחתו בארץ אחרי שהות בארצות הברית, יצטרפו לנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully