וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מוכנה: חאמס כבר קיבל חדר במתחם האימונים

הקולומביאני ילבש את המספר 10, הבלאנקוס אפילו הכינו קליפ ביצועים לקראת הצגתו ומחכים למכירת די מריה לפ.ס.ז'

חאמס רודריגס שחקן קולומביה. GettyImages
יש לו כבר חדש במדריד. חאמס רודריגס/GettyImages

מלך שערי המונדיאל, חאמס רודריגס, נמצא על סף השלמת המעבר שלו לריאל מדריד. לאחר שאלופת אירופה השלימה את החתמתו של טוני קרוס מבאיירן מינכן והוא הוצג בברנבאו לעיני הקהל הנלהב, נראה שהצגתו של הקשר הקולומביאני הנפלא קרובה אף היא.

ב"אס" המדרידאי ידעו לספר היום (שבת) כי ריאל מדריד כבר מוכנה באופן מוחלט לטקס קבלתו של רודריגס. כפי שעשתה עם קרוס וכפי שעשתה בהצגות שחקנים קודמות, ריאל כבר הכינה את הקליפ עם ביצועיו הגדולים של חאמס ואם לא די בכך, שלט עם שמו של רודריגס כבר הוצב על הדלת של החדר אותו הוא יקבל בואלדבבאס, מתקן האימונים של ריאל מדריד.

לכל שחקן בקבוצה יש חדר במתחם, כאשר מספר החדר הוא גם מספר החולצה שלו (לדוגמה, כריסטיאנו רונאלדו נמצא בחדר 107 ומשחק עם החולצה מספר 7, טוני קרוס הוצב בחדר 108 וקיבל את החולצה מספר 8). שמו של רודריגס הוצב על חדר מספר 110, מה שאומר שהוא ישחק עם החולצה מספר 10, שהייתה פנויה במהלך העונה החולפת לאחר שמסוט אוזיל נמכר מריאל לארסנל. ריאל צפויה לשלם 80 מיליון יורו על חאמס והחוזה שלו יהיה לשש עונות, תמורת 7.5 מיליון יורו לעונה. העסקה עשויה להיות מוכרזת בימים הקרובים.

ריאל מתכננת מכירת חיסול על מנת להביא את חאמס

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
כשדי מריה יילך, חאמס יגיע/GettyImages

אחד הדברים שמונעים נכון לרגע זה את השלמתה הסופית של העסקה הוא העברתו של אנחל די מריה לפריס סן ז'רמן. הבלאנקוס מחכים לכסף שייכנס מהפריזאים, 60 מיליון יורו על הקשר הארגנטינאי, על מנת להעביר אותו למונאקו כחלק מרכישתו של חאמס.

די מריה חש לא רצוי על ידי הנהלת ריאל ומעוניין לעזוב, אולם מי שמנסה למנוע ברגע האחרון את המהלך הוא המאמן קרלו אנצ'לוטי. בתקשורת הספרדית נכתב כי האיטלקי חושש מאוד שעזיבה של די מריה תוציא את האיזון ממערך ה-4-3-3 בו שיחקה ריאל בעונה שעברה. אנצ'לוטי מנע את עזיבתו של די מריה פעמיים מאז הגיע למועדון לפני שנה, גם בקיץ הקודם וגם בחורף האחרון. נראה שהפעם יהיה לו הרבה יותר קשה. אמש דווח גם כי מלבד די מריה, ריאל מוכנה למכור את איסקו על מנת לממן את הבאתו של רודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully