וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.7

פיליפה לואיס רשמית בצ'לסי, מוראטה כמעט ביובנטוס, טורה מנע מעבר דרמטי למנצ'סטר יונייטד, ואת מי מוכנה למכור ריאל מדריד כדי לצרף את חאמס רודריגס? כל השמועות וההעברות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אחד שעובר הקיץ מאתלטיקו לצ'לסי. פיליפה לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

העברות

* צ'לסי הודיעה רשמית על החתמתו של המגן השמאלי פיליפה לואיס, שנרכש תמורת כ-20 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד. הברזילאי בן ה-29 עזב את אלופת ספרד כדי להחליף בסטמפורד ברידג' את אשלי קול, חתם לשלוש שנים וקיבל את החולצה מספר 5. הוא מצטרף לחבריו טיבו קורטואה (חזר מהשאלה) ודייגו קוסטה, שעברו הקיץ מאתלטיקו לצ'לסי, כשגם טיאגו הפורטוגלי צפוי לעשות דרך דומה.

* טורינו הודיעה על החתמתו של חלוץ יובנטוס, פאביו קואליארלה בן ה-31, תמורת שלוש וחצי מיליון יורו.

* בשיקטאש השלימה סופית את רכישתו של דמבה בה, חלוצה הסנגלי של צ'לסי, תמורת 6 מיליון יורו. בה בן ה-29 חתם לארבע שנים בקבוצה הטורקית.

* הבלם האיטלקי ג'וזפה ביאבה (37) סיים את חוזהו בלאציו ועבר בהעברה חופשית לאטאלנטה.

* בנג'מין מוקאנג'ו, 26, קשר/חלוץ נבחרת קמרון ששיחק בנאנסי מהליגה השנייה בצרפת, חזר לליגה הבכירה כשחתם על חוזה לארבע שנים בריימס.

* אחרי ששחקן העבר גבי מיליטו לא לקח את התפקיד, חורחה "אל נגרו" אלמירון מונה למאמנה החדש של אינדפנדיינטה. הארגנטינאי בן ה-43 אימן לאחרונה את גודוי קרוס ועשה את מרבית שנותיו כשחקן וכמאמן במקסיקו.

יאיא טורה מנצ'סטר סיטי חוגג שער. GettyImages
בדרך לפ.ס.ז'? טורה/GettyImages

שמועות

* ריאל מדריד קרובה להשלים את רכישתו של חאמס רודריגס, הקשר הקולומביאני הנפלא של מונאקו, תמורת 75 מיליון יורו, אבל נראה שכדי לעשות זאת היא תצטרך למכור שחקן נוסף. לא רק סמי חדירה ואנחל די מריה שכבר בדרכם החוצה, אלא גם איסקו הצעיר, שעל פי דיווח ב"beIN Sports" יימכר גם הוא כדי להוציא לפועל את עסקת הענק. ליברפול כבר הביעה התעניינות.

* על פי "אס" הספרדי, החלוץ הצעיר אלברו מוראטה כבר חתם על חוזה ביובנטוס, אך מחכה לאישור החתום של אלופת איטליה כדי לעשות את המעבר מריאל מדריד תמורת 19 מיליון יורו.

* כך נמנע מחטף ומעבר דרמטי ממנצ'סטר יונייטד לסיטי: ב"דיילי סטאר" מדווחים שיאיא טורה דחה הצעה להגיע לשדים האדומים. היום הודיע הקשר שהוא נשאר בסיטי ויכבד את החוזה שלו. לידיעה המלאה

* סיטי ממשיכה לחפש שחקנים שיחזקו את הקישור של הקבוצה כאשר שמו של רוס בארקלי, קשרה של אברטון, הוא המועמד המוביל.

* על פי 'טוטוספורט', יובנטוס הצטרפה למירוץ אחרי רומלו לוקאקו, וגם היא מעוניינת לשאול מצ'לסי את החלוץ הבלגי המבוקש.

* מריו באלוטלי בדרך לארסנל, כך מדווח "דיילי סטאר". חלוצה של מילאן שמועמד מזה זמן לחזור לאנגליה סיפק רמז עבה לגבי עתידו אחרי שצולם יחד עם חברתו על רקע סמלם של התותחנים.

* ברשת "סקיי" מדווחים כי ריאל מדריד השלימו את המגעים עבור מגנה השמאלי בן ה-18 של קוריטיבה, אבנר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז יש סיכוי שהוא לא ילבש בעונה הבאה את המדים של התותחנים? באלוטלי ברמז עבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* סוכנו של צ'אבי אלונסו הודיע: "אני רוצה להכחיש את כל הדיווחים על מגעים עם נאפולי, אני יכול להבטיח שהוא יישאר בריאל מדריד".

* סימונה סקופט, שוערה של אודינזה שהיה מבוקש על ידי אתלטיקו מדריד, הודיע שיישאר בקבוצתו, וסוכנו הצהיר: "ההצעה של אתלטיקו הייתה מאוד מעניינת והרפתקנית, אבל סיכמנו שהדבר הטוב ביותר עבורו הוא להמשיך לצמוח הדרגתית כאן באודינזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully