וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד מוכנה לתת את וויגינס ובנט תמורת לאב

הקאבס מעוניינים בטרייד עם מינסוטה על הכוכב, בלאט ניצח את מיאמי בליגת הקיץ. קובי מודה: "מפחד מהיום שאחרי הכדורסל"

קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס. AP
מתקרב לאוהיו? לאב/AP

קליבלנד ומאמנה דיוויד בלאט חתמו הלילה (בין שישי לשבת) את ליגת הקיץ ב-NBA עם ניצחונם הרביעי בחמישה משחקים. באופן סמלי משהו, הקאבס עשו זאת מול הקבוצה ממנה לקחו לפני שמונה ימים את לברון ג'יימס, מיאמי, כאשר גברו על ההיט 90:95.

קליבלנד כבר הובילה ביתרון דו ספרתי בדקות האחרונות, לפני שמיאמי הצליח לצמק עד למינוס שתי נקודות, מה שהרגיז את בלאט. בסופו של דבר, השחקנים שלו ידעו לשמור על היתרון הקטן ולנצח, כאשר סטיבן גריי מוביל עם 17 נקודות. במיאמי, טיילר האניקאט מיודענו קלע 12 וקטף שבעה ריבאונדים.

* שניים שלא שיחקו הלילה במדי קליבלנד הם שתי הבחירות מספר 1 של שני הדראפטים האחרונים, אנתוני בנט ואנדרו וויגינס. על פי דיווח ב-ESPN, הקאבס פתחו בשיחות עם מינסוטה לגבי טרייד שיישלח את השניים למיניאפוליס תמורת קווין לאב. אמש כבר פורסם כי לברון ג'יימס פנה ללאב והפציר בו להצטרף אליו בקליבלנד וכעת נראה כי הקאבס יהיו מוכנים לשלם את המחיר אותו דורשים הוולבס לגבי הכוכב שלהם. גם גולדן סטייט עדיין בתמונה לגבי לאב ומוכנה להציע את קליי תומפסון ומספר שחקנים נוספים.

אסף רביץ מנתח את ההחתמות ב-NBA

שחקן קליבלנד קאבלירס אנדרו וויגינס. AP
רק הגיע וכבר הולך? וויגינס/AP

* לברון עצמו אגב, עדיין לא החליט איזה מספר הוא רוצה ללבוש בקדנציה השנייה שלו בקליבלנד. הלילה שאל קינג ג'יימס את עוקביו ברשתות החברתיות "6 או 23?" וצירף תמונה חצויה שלו במדי הקאבס, עם שתי הגופיות. על פי הדיווחים, לברון שוקל גם את מספר 32 ובכל מקרה, כל מוכרי המזכרות בארצות הברית ממתינים כעת להחלטה על מנת להתחיל למכור את הגופייה של מי שבשנתיים האחרונות ובשש עונות מבין ה-11 שלו בליגה הוביל את ה-NBA במכירת החולצות.

* מיאמי מצידה, ממשיכה לאסוף את השברים ולבנות את הסגל ביום שאחרי לברון. ההיט החתימו את יודוניס האסלם על חוזה חדש והפורוורד, ששיחק במיאמי בכל 11 עונותיו בליגה, ימשיך עם הקבוצה. הסכום אותו קיבל האסלם, על פי ESPN, עומד על 5.5 מיליון דולר לשנתיים.

* אנדרו ביינום נע בין פציעה לפציעה וכעת הודה סוכנו, דייויד לי, כי הסנטר עלול להחמיץ את כל העונה הקרובה על מנת לעבור טיפול שאינו כולל ניתוח בברך הפגועה שלו. העונה המלאה האחרונה של ביינום הייתה בלייקרס, ב-2011/12. בשנה שלאחר מכן הוא לא שיחק כלל ובעונה שעברה הופיע 24 פעמים בקליבלנד ופעמיים באינדיאנה.

* קובי בריאנט הצטלם לסרט דוקומנטרי במהלך העונה שעברה, בה מיעט לשחק והלייקרס התפרקו בהתאם. הסרט ישודר בנובמבר בארצות הברית ובינתיים, עלו ממנו קטעים ראשונים, אשר באחד מהם מודה הכוכב: "אני מפחד מהחיים שאחרי הכדורסל". פאו גאסול, שעזב את הלייקרס לטובת שיקגו במהלך השבוע החולף, הודה מצידו: "הרגע הכי קשה היה לבשר לקובי שאני עוזב. יש לנו חברות קרובה מאוד, עברנו הרבה ביחד ואני אתגעגע אליו מאוד. היחסים בינינו חזקים יותר מאשר רק כדורסל ותמיד נישאר חברים".

  • עוד באותו נושא:
  • קווין לאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully