וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ברייסי רייט סיכם לשלוש שנים

18.7.2014 / 8:06

הגארד האריך את חוזהו אחרי מו"מ ממושך, אלון: "ההמשכיות חשובה". ירושלים נחושה לצרף את פישר שקיבל הצעה ממכבי ת"א

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט מול שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
לא הולך לשום מקום. ברייסי רייט/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים החתימה היום (שישי) לשלוש עונות נוספות את ברייסי רייט אחרי משא ומתן ממושך, כך נודע לוואלה! ספורט. רייט (1.91, 29) קלע בעונה האחרונה 13.4 נקודות בממוצע למשחק ביורוקאפ והוסיף 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. בליגה הוא קלע 13.8 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 2.3 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים.

לרייט היו לא מעט הצעות גבוהות מרוסיה ומקבוצות נוספות באירופה. אולם לבסוף הוא העדיף לבחור בירושלים. הבעלים אורי אלון אמר על הסיכום: "אמרנו כל הזמן שנשאיר את מה שטוב ונשפר היכן שצריך. ההמשכיות חשובה לנו למשך שנים כדי לבנות קבוצה מלוכדת ומנצחת. ברייסי רייט ישחק בשלוש השנים הקרובות בארנה החדשה בירושלים".

ובינתיים הקבוצה מנסה לחזק את מצבם הגבוהים שלה, ולמרות הצעתה של מכבי תל אביב לדיאור פישר, כלל לא בטוח שהשחקן יבחר בצהובים. לוואלה! ספורט נודע כי ירושלים סימנה את המתאזרח כמטרה עיקרית הקיץ, ובקבוצה סבורים כי חשיבותו של פישר רבה ולכן לא חוסכים במאמצים כדי לצרפו.

דיאור פישר, באמברג. GettyImages
אפשרות לחיזוק מעניין. פישר/GettyImages

מכבי תל אביב אמנם הגישה הצעה כספית לפישר כשגורם אצל הצהובים אף אמר כי הוא "מאמין שפישר ישחק אצלנו", אולם ירושלים לא תוותר על השחקן. ראשי הקבוצה נמצאים בלאס וגאס ומנהלים ברצינות רבה את המשא ומתן כדי לצרפו ולכן לא מן הנמנע שפישר, כמו ליאור אליהו ודונטה סמית', יבחר לבסוף לשחק בירושלים.

כזכור, פישר קיבל את הדרכון שלו השבוע וגורמים בנבחרת הביעו שביעות רצון מהתנהלותו של השחקן. פישר בן ה-32 שיחק במכבי תל אביב בין 2008 ל-2010, ובהמשך עבר לבילבאו וריאל מדריד הספרדיות והספיק לשחק גם בבי.סי דונייצק האוקראינית כשבעונה החולפת הוא לבש את מדי באמברג הגרמנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully