וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רפי מנקו יושאל לגלבוע גליל עליון

9.7.2014 / 11:17

פוורוורד הפועל ירושלים יעבור לעונת התחשלות כדי לצבור דקות משחק. חיים אוחיון: "העונה נחזור לבסיס, נראה יותר ישראלים"

שחקן הפועל ירושלים רפי מנקו מול שחקן הפועל חולון אנתוני גודס. מגד גוזני
עובר לעונת התחשלות. מנקו/מגד גוזני

בעוד הפועל ירושלים מנסה לאתר זרים, ראשי הקבוצה מעוניינים לתת זמן לשחקניה הצעירים. על כן החליטו בקבוצה להשאיל את רפי מנקו בעונה הבאה. לא מעט קבוצות התעניינו בצירופו של מנקו, אולם מסתמן כי מנקו יושאל להפועל גלבוע גליל עליון. העדיפות ניתנת לקבוצה הצפונית, בגלל שהיא מעוניינת לתת במה ודקות משחק נדיבות לשחקנים ישראלים צעירים.

חיים אוחיון, מבעלי הקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו בונים את הקבוצה, חוזרים לבסיס שלנו, נראה השנה יותר שחקנים ישראלים צעירים מצליחים, שיהוו את דור ההמשך של הכדורסל הישראלי. זה מה שאפיין אותנו בעבר כקבוצה ויאפיין אותנו בעתיד. זה בא גם לידי ביטוי במאמנים שמונו לקבוצה. אם זה ברק פלג שקיבל הזדמנות שמגיעה לו, פלג יהיה בקדמת הבמה כמאמן. תהיה לנו עונה מעניינת מאתגרת עם כמה ישראלים ממשיכים. הכי חשוב שיהיה שקט ובטוח ונתעסק רק בספורט".

מנקו (20, 1.98) הוא בוגר האקדמיה וקפטן נבחרת העתודה, שבימים אלה משחקת באליפות אירופה ביוון. הוא עבר דרך כל הנבחרות הצעירות של ישראל, והגיע לפני שנתיים להפועל ירושלים. בעונת 2012-13 הוא שותף ב-8 משחקים, והעונה קיוו בבירה כי הוא ירשום התקדמות משמעותית, אך העונה הסתיימה עם ממוצע של 8 דקות בלבד -2.1 נקודות למשחק.

חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל. ברני ארדוב
"חוזרים לבסיס". אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully