וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן הנוער של באר שבע: "השמאלנים לתאי הגזים"

18.7.2014 / 15:59

סערה בבאר שבע: קפטן קבוצת הנוער אבירם אוחנה פרסם פוסט חמור. המועדון שלל את סרט הקפטן והגיב: "אמירה חמורה ומסוכנת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחקן שהצליח לעורר סערה לא קטנה. דף הפייסבוק של אבירם אוחנה, מימין באדום. לשאר המוצלמים אין קשר לנאמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפועל באר שבע נדהמו היום (שישי) לגלות פוסט שפרסם קפטן קבוצת הנוער ומי שהתאמן בעונה החולפת במדי הקבוצה הבוגרת, אבירם אוחנה, שקרא להכניס את מצביעי השמאל לתאי הגזים. לאחרונה יותר אנשי ספורט מביעים את דעתם ברשתות החברתיות, אולם התגובה החריגה הזאת עשויה להוביל לענישה של ממש ואולי אף לשלול ממנו את הסרט. "אחרי שתיגמר הפעולה הקרקעית בעזה, צריך להתחיל בפעולה קרקעית אחרת – פעולה פה בישראל", כתב אוחנה. "לנקות מהמדינה את כל השמאלנים העלובים. שמאלנים לתאי הגזים!".

גורם במועדון אמר היום כי: "מדובר בתגובה מטומטמת של שחקן שאמור לייצג את המועדון ולשמש כקפטן. הוא בייש אותנו".

במועדון הגיבו בחומרה לפרסום והזדעזעו מהשימוש במילים הללו. "סרט הקפטן נשלל מהשחקן באופן מיידי ובנוסף הוא יועמד לוועדת משמעת במהירות. אמירה חמורה ומסוכנת מאוד בלי טיפת כבוד להיסטוריה היהודית. יש לנו אפס סובלנות להתנהגות שכזו".

חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
"יכולנו להבקיע עוד שער, אבל במחצית השנייה הם נכנסו למשחק יותר ויותר". אליניב ברדה/קובי אליהו

ובינתיים בבאר שבע קיימת תחושת החמצה גדולה בעקבות ההפסד אתמול (חמישי) מול ספליט בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (2:1). השער של מאור בוזגלו והיכולת במחצית הראשונה הצמיחו לא מעט תקוות וחלומות על ניצחון בקרואטיה, אבל המחצית השניה הוכיחה שלאלישע לוי יש עוד הרבה עבודה. המאמן לא שוחח עם השחקנים עד לפני העליה למטוס, שנחת לפנות בוקר בישראל.

"ספליט הייתה אתמול בינונית מאוד", אמר אחד השחקנים לפני העלייה לטיסה. "תיקו היה יותר משקף. אם המשחק היה בוסרמיל הייתי אומר יותר בביטחון שנעבור. אבל המשחק בקפריסין ויהיה קשה מאוד לעבור. לקראת הסוף עשינו טעויות שנובעות מחוסר ביטחון. הגול של מאור השאיר אותנו חזק בתמונה".

הפועל באר שבע נכנעה 2:1 לספליט בליגה האירופית

אלישע לוי נשאר אופטימי בסיום: "העברנו את ההכרעה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון. אמיל טבוסוב
יחזור בהדרגה. מליקסון/אמיל טבוסוב

אליניב ברדה דווקא נותר אופטימי: "זאת הייתה מחצית ראשונה טובה שלנו. יכולנו להבקיע עוד שער, אבל במחצית השנייה הם נכנסו למשחק יותר ויותר. אבל יש לנו שער חוץ והוא מעביר את ההכרעה למשחק השני. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שהגיעו לכאן וגם לאלו שעודדו מהבית. ננסה לעשות הכל במשחק השני כדי להחזיר להם אהבה". רועי גורדנה הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, אבל במחצית השנייה שיחקנו פחות טוב וספגנו את השערים. שער החוץ שלנו חשוב, ומעביר את ההכרעה למעשה למשחק השני".

אלונה ברקת שצפתה במשחק מבינה שהקבוצה זקוקה לחיזוק. קובי מויאל עדיין חזק בתכניות ובמועדון מקווים שיוותר על ההצעה ממכבי חיפה, שדי דומה לזו שהונחה בפניו על ידי המועדון. מקורב לעסקה אמר אתמול: "אין בעיה של כסף. מספר השנים בחוזה קריטי. על זה העסקה תקום או תיפול". לוי רוצה ויכול לצרף שני זרים, אבל המצב הבטחוני מקשה עליו למצוא שחקן ברמה גבוהה שיסכים להגיע לישראל ולכן גם המאמן רוצה מאוד את מויאל. מאור מליקסון שנכנס כמחליף עדיין לא בכושר משחק מלא ויחזור בהדרגה. במועדון היו מרוצים מהופעת הבכורה של רועי גורדנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully