וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו דבושי חתם רשמית בארסנל

מגן נבחרת צרפת נרכש ב-12 מיליון ליש"ט מניוקאסל: "גאה להצטרף למועדון מהגדולים בעולם". ונגר: "מאושר שהוא אצלנו"

מתיו דבושי שחקן ארסנל. ארסנל, אתר רשמי
תותחן חדש. מתיו דבושי/אתר רשמי, ארסנל

ארסנל לא מסתפקת באלכסיס סאנצ'ס. הערב (חמישי) הודיעה מחזיקת הגביע באנגליה על החתמתו של מתיו דבושי, מגנה הימני של נבחרת צרפת, שנרכש מניוקאסל תמורת כ-12 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה ארוך טווח. דבושי בן ה-28 מחליף בתפקיד את בקארי סאניה, שסיים את חוזהו ועזב את ארסנל אחרי שבע שנים לטובת מנצ'סטר סיטי.

דבושי בילה שנה וחצי בניוקאסל ולפני כן שיחק תשע שנים במדי ליל, עמה זכה בדאבל בצרפת. מאז 2011 הספיק דבושי לרשום 25 הופעות במדי נבחרתו וגם כבש פעמיים, אך בניוקאסל הבקיע רק שער אחד - בהפסד 2:1 בדרבי מול סנדרלנד בעונה שעברה.

המגן החדש יצטרף לאימוני טרום העונה וצפוי לערוך את הבכורה בגביע האמירויות בסוף השבוע הראשון של אוגוסט. "אני גאה להצטרף למועדון כמו ארסנל וללבוש את מדיו. זה אחד המועדונים הגדולים בעולם. אני מחכה להתחיל לעבוד עם ארסן ונגר ולעזור לקבוצה לבנות על ההצלחה מהזכייה בגביע בעונה שעברה. תהיה התרגשות לשחק שוב בליגת האלופות ואני אעשה הכול כדי לעזור לארסנל להתמודד על תארים".

המאמן ונגר הוסיף: "אנחנו מאושרים לקבל את מתיו דבושי למועדון שלנו. הוא הראה במועדונים בהם שיחק ובנבחרת צרתפ שהוא יכול להופיע ברמה הכי גבוהה. הוא מגן איכותי עם ניסיון טוב בפרמיירליג, ואני משוכנע שהוא יתאקלם היטב אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully