וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ז'אן חתם במכבי יבנה, ז'ונס בהפועל רמת גן

הבלם בן ה-28 הפך להחתמה השישית של הקבוצה מהליגה הלאומית. קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת יורד ללאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההחתמה השישית של המועדון. ז'אן עם יוסי זוזוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלם ליאור ז'אן (28) חתם היום (חמישי) במכבי יבנה והוא יהיה ההחתמה השישית של יבנה בחלון ההעברות הזה אחרי דוד רביבו, תומר בן חיים, ניבאלדו הברזילאי, סרג' איילי ואורי אברהם שכבר סיכמו במועדון.

יוסי זוזוט, מאמן מכבי יבנה, אמר על החתמתו של ז'אן: "אני מאד שמח שצרפנו שחקן ברמתו של ליאור שיוכל לעזור לנו. הוא יהיה אחד מעמודי התווך בחלק האחורי כאשר אנחנו בונים קבוצה מאוזנת במטרה להתברג בפליי-אוף העליון. בעזרת השם נשיג את המטרות שלנו לעונה מוצלחת ושהקהל שלנו ייהנה מהקבוצה".

ליאור ז'אן: "אני מאד שמח להצטרף למועדון נהדר וחם כמו מכבי יבנה עם מאמן מצוין וסגל שחקנים איכותי מאוד. היו לי מספר הצעות והחלטתי לחתום במועדון עם שאיפות ורצון אמיתי להצליח".

ז'אן שיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל חיפה והפועל פתח תקוה. כמו כן, לז'אן יש 26 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של ישראל.

הקבוצה תצא בתחילת השבוע למחנה אימונים בבולגריה שיימשך שבוע, ותקיים שני משחקי אימון מול קבוצות מליגת העל הבולגרית.

שחקן בית"ר ירושלים בריאן ז'ונס. קובי אליהו
יורד ללאומית. ז'ונס/קובי אליהו

* הקשר הברזילאי בריאן ז'ונס, ששיחק בעונה החולפת בבית"ר ירושלים וכבש חמישה שערים, סיכם לעונה הקרובה בהפועל רמת גן מהלאומית אותה יאמן בעונה הקרובה תמיר בן עמי, שחקן העבר של המועדון שפרש ממשחק פעיל. ז'ונס היה מועמד גם למכבי פתח תקוה ובני יהודה, אך החליט היום לסגור ברמת גן תמורת כ-80 אלף דולר בעונה. הוא מצטרף לזרים איסמעיל לינגאן ודידייה ברוסו. ברמת גן החתימו גם את הבלם עוז יפרח ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully