וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: קאליף וויאט חתם לעונה

17.7.2014 / 9:35

הגארד האמריקאי (23, 1.93) שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט יהיה הזר השני בסגל של דן שמיר. צפו בביצועיו

קאליף וויאט שחקן אוניברסיטת טמפל. GettyImages
הרכש החדש של דן שמיר. וויאט/GettyImages

הפועל אילת השלימה היום (חמישי) את החתמתו של הגארד האמריקאי קאליף וויאט שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בתחילת השבוע. בימים האחרונים היו באילת מעט לחוצים לגבי הגעתו של השחקן שהתמהמה עם חתימת החוזה, אך במהלך הלילה הודיע באמצעות סוכנו כי יחתום ויצטרף ואכן הבוקר הגיע החוזה למשרדי הקבוצה.

וויאט (23, 1.93) החל את לימודיו בטמפל בעונת 2009/10 אך לא קיבל יותר מדי דקות משחק בעונתו הראשונה. את הפריצה עשה בתחילת עונת 2010/11, והמשיך לשנתיים נוספות נהדרות כשבשיאו רשם בעונת 2012/13 20.5 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שהרשים בליגת הקיץ במדי פילדלפיה ונחתך ממחנה הקבוצה באוקטובר הליגה לליגה הסינית לקבוצת גואנדונג ועזב בחודש ינואר כדי לסיים את העונה בספרינגפילד מליגת הפיתוח בה רשם 16.2 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

וויאט יהיה הזר השני בסגל של דן שמיר לצידו של קווין פאלמר שממשיך מהעונה שעברה. הסגל הישראלי של אילת די סגור וכולל את עמית שמחון שחתם לאחרונה, לצד אפיק ניסים, ניב ברקוביץ' ואלישי כדיר שממשיכים מהעונה שעברה. כמו כן הפורוורד המתאזרח פלין קליימן צפוי לחזור מהשאלה מהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

צצפו בביצועיו של וויאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully