וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: קאליף וויאט על סף סיכום

14.7.2014 / 7:10

הגארד האמריקאי (23, 1.93) שהצטיין במכללת טמפל צפוי להיות הזר השני של דן שמיר. קליימן יחזור מהשאלה בגליל עליון

קאליף וויאט שחקן אוניברסיטת טמפל. GettyImages
אמור להיות הזר השני של אילת. קאליף וויאט/GettyImages

הפועל אילת קרובה לבצע מהלך מרשים מאוד לקראת העונה הבאה כשהגארד האמריקאי המבטיח קאליף וויאט נמצא על סף סיכום במועדון הדרומי, כך נודע לוואלה! ספורט. השחקן הוצע ללא מעט קבוצות כשיצא ממכללת טמפל בתחילת העונה שעברה, אך לא הגיע לישראל, ואמור להראות את הכישרון ההתקפי המרשים שלו העונה בקבוצה של דן שמיר.

וויאט (23, 1.93) החל את לימודיו בטמפל בעונת 2009/10 אך לא קיבל יותר מדי דקות משחק בעונתו הראשונה. את הפריצה עשה בתחילת עונת 2010/11, והמשיך לשנתיים נוספות נהדרות כשבשיאו רשם בעונת 2012/13 20.5 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שהרשים בליגת הקיץ במדי פילדלפיה ונחתך ממחנה הקבוצה באוקטובר הליגה לליגה הסינית לקבוצת גואנדונג ועזב בחודש ינואר כדי לסיים את העונה בספרינגפילד מליגת הפיתוח בה רשם 16.2 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

וויאט אמור להיות הזר השני בסגל של דן שמיר לצידו של קווין פאלמר שממשיך מהעונה שעברה. הסגל הישראלי של אילת די סגור וכולל את עמית שמחון שחתם לאחרונה, לצד אפיק ניסים, ניב ברקוביץ' ואלישי כדיר שממשיכים מהעונה שעברה. כמו כן הפורוורד המתאזרח פלין קליימן צפוי לחזור מהשאלה מהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully