וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דאלאס, הלייקרס, גולדן סטייט והניקס מעוניינות בכספי"

בארה"ב טוענים כי ארבע קבוצות ינסו להחתים את הישראלי לאחר שישוחרר מהפליקנס. כספי: "עוד יש לי מה לתת ב-NBA"

יוגב אוחיון, עומרי כספי שחקני נבחרת ישראל. מגד גוזני
מחפש קבוצה ומתרכז בנבחרת. עומרי כספי/מגד גוזני

עומרי כספי נחת אמש (שלישי) בארץ והוא אמור להצטרף לאימוני נבחרת ישראל בימים הקרובים. ברקע, כמובן, שחרורו מניו אורלינס לאחר הטרייד ששלח אותו לפליקנס מיוסטון. בארצות הברית נטען כי ניו וירק מביעה עניין בישראלי הראשון ב-NBA, אולם ציוץ של העיתונאי האמריקאי סטיב קיילר חשף כי מספר קבוצות נוספות עשויות להיכנס למירוץ.

"אני שומע שכשכספי ישוחרר רשמית מניו אורלינס, ניו יורק, דאלאס, הלייקרס וגולדן סטייט ינסו להחתימו. עדיין מוקדם", כתב קיילר.

כשנחת אמש בנתב"ג, אמר כספי: "אני לא ממש יודע את מצבי. אני בצומת דרכים, אני רוצה לשחק, זו שנה חשובה עבורי. אני יודע שעבר הטרייד וזה סופי. אני צריך להגיע להסכמה שאני עוזב את ניו אורלינס. זו שנה מאוד חשובה בקריירה שלי וחשוב לי מאוד לשחק ולדעת לאיזו מערכת אני נכנס, ואני לא בטוח שזה יכול להיות הכי טוב עבורי להישאר בניו אורלינס. יש הסכמה של שני הצדדים שאלך למקום שאוכל לשחק בו".

לגבי היעד הבא שלו אמר כספי: "כשאהיה בשוק השחקנים החופשי אדע יותר. מכבי זה מקום שתמיד אשמח לחזור אליו בעתיד. אני בקשר איתם, דני פדרמן בקשר קבוע איתי ונפגשתי עם ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן. הם תמיד מתעניינים בי ואני מתעניין בקבוצה, הקשר הוא רציף. קשה לי להאמין שזה יקרה העונה, אני מרגיש שיש לי עוד מה לתת ב-NBA ויש לי עוד מטרות שאני רוצה להגשים אותן".

למרות דבריו של כספי, הצהובים לא שוללים הצטרפות שלו אם יבשילו התנאים לכך, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, כשגורם במכבי אמר כי הם "עוקבים אחרי מצבו של כספי".

לגבי הנבחרת אמר כספי: "אני שמח לחזור, בשנה שעברה היה לנו קיץ רע ולקחתי את זה באופן אישי. עשיתי הכנה טובה, אמנם אין לי קבוצה אבל אני כל כולי בנבחרת".

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
עדיין לא מוותר על ה-NBA. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully