וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: ניצחון שלישי לבלאט, מקל עם 11 בניצחון דאלאס

קליבלנד ומאמנה רשמו 77:86 על פילדלפיה, המאבס מחצו את טורונטו 57:88, קורטני פלס קלע 19 בהפסד הפליקנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירים ממשיכים להראות לו את הפוטנציאל שלהם. בלאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצות ה-NBA ממשיכות בהכנות לעונה הקרובה במשחקי ליגת הקיץ בלאס וגאס והלילה (בין שני לשלישי) השיגו דיוויד בלאט וקבוצתו קליבלנד ניצחון שלישי רצוף עם 77:86 על פילדלפיה. בלאט יכול להיות מרוצה מההמשכיות שמראים הגארד האוסטרלי מתיו דלבדובה שקלע 19 נקודות, ואנתוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט 2013 שעבר שנה איומה אשתקד, אבל נראה טוב עד כה בווגאס וקלע 14 נקודות. אנדרו וויגינס תרם 10. את הסיקסרס הוביל ג'ורדן מקריי עם 18.

גם גל מקל רשם ניצחון הלילה כשדאלאס מחצה את טורונטו 57:88. הגארד הישראלי פתח בחמישייה, וקלע במשחקו השלישי בליגת הקיץ 11 נקודות ב-5 מ-8 מהשדה. למקל לא היו אסיסטים והוא הוסיף ריבאונד אחד בקצת פחות מ-24 דקות משחק. ריקי לדו קלע 18 למאבס, דיאנדרה דניאלס בלט בראפטורס עם 16 נקודות.

בארה"ב מהללים: "בלאט ממוחות הכדורסל היצירתיים בעולם”

”עומרי כספי ככל הנראה ישוחרר מניו אורלינס”

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל. AP
משחק אימון קליל מול הראפטורס. מקל/AP

בשאר המשחקים בליגת הקיץ, טים הארדוויי ג'וניור קלע 17 בניצחון ניו יורק על שארלוט בתוצאה 72:95. ג'רום דייסון, שחקנה של הפועל חולון לשעבר, קלע 9 לבובקאטס. בן מקלמור קלע 18 והוליך את סקרמנטו לניצחון על קבוצת הדי-ליג 75:89. ניק סטאוסקאס, שנבחר שמיני בדראפט, קלע 15 לקינגס.

סן אנטוניו הנחילה לניו אורלינס הפסד ראשון בליגת הקיץ עם 86:88. דריוס מוריס קלע 19 לספרס, דקוואן ג'ונס הוליך את הפליקנס עם 20. מיודעינו ג'וש קרטר וקורטני פלס שותפו אצל ניו אורלינס. קרטר קלע 15 ופלס, שעלה מהספסל, היה מצוין עם 19. לוס אנג'לס קליפרס ניצחה את מיאמי היט 85:91 כשאמת' מ'ביי סיפק הצגה עם 27 נקודות ושלל הטבעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully