וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כריסטיאן סרגי יצטרף למחנה האימון

14.7.2014 / 20:53

הבלם הרומני הסיר את ההתנגדות שלו להגיע בגלל המצב הביטחוני וצפוי לסכם. קאיודה כבש ב-1:1 נגד הפועל רעננה

שחקן אוצלול גאלאץ, כריסטיאן סרגי, מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, פאביו בשנת 2011. AP
יפנה לפיפ"א כדי לקבל שחרור ללא תמורה. סרגי מימין/AP

כריסטיאן סרגי הסיר את התנגדותו להגיע לישראל עקב המצב הביטחוני והוא צפוי לסכם במכבי נתניה בימים הקרובים. הבלם הרומני שכבר היה על סף חתימה, קיבל רגליים קרות בשבוע שעבר אחרי שנורו טילים על גוש דן. היום הודיע סרגי באמצעות פרקליטו המנהל את ענייניו מרומניה, כי הוא מוכן להגיע גם אחרי ששוחח מספר פעמים עם חברו גבריאל ג'ורג'ו שכבר חתם בקבוצה.

כרגע קבוצת אוצלול גלאץ המחזיקה בכרטיסו של סרגי עדיין לא מוכנה לשחררו ללא תמורה, אבל הוא כנראה יבצע פנייה למוסדות פיפ"א כדי לקבל את ההיתר לעזוב ללא תמורה בגלל שהקבוצה הרומנית חייבת לו חמש משכורות. סרגי אמור להצטרף לנתניה בתחילת השבוע הבא, כשהקבוצה תגיע להונגריה למחנה האימונים הסמוך לבודפשט. הוא יחל את האימונים בקבוצה ובמקביל צפוי לקבל את שחרורו דרך פיפ"א.

נתניה סיימה הערב ב-1:1 את משחק האימון מול הפועל רעננה. במחצית הראשונה העולה החדשה הציגה יכולת חלשה ובהפסקה ביצע יוסי מזרחי מספר שינויים כשהכניס את הצעירים של הקבוצה. לארי קאיודה כבש ראשון, אלי בבאייב מרעננה השווה, אבל נתניה הייתה יכולה להבקיע עוד רביעייה עד הסיום.

לפני היציאה להונגריה תקיים נתניה משחק אימון נוסף ביום חמישי מול מכבי הרצליה. השחקנים התארגנו ביניהם והחליטו לרכוש בשר כשר למחנה האימון בשבוע הבא.

מזרחי הודיע לאדיר טובול שבשלב הזה אין לו את התקציב להחתים אותו והמגן הוותיק החליט היום להפסיק להגיע לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully