וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוצלול מערימה קשיים על שחרורו של סרגי

9.7.2014 / 22:39

הקבוצה הרומנית מסרבת לשחרר את הבלם בחינם, מה שמחזיר את מזרחי לאופציות נוספות. החלוץ דוון הודג'ס חזר להתאמן

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: קשת סידי

במכבי נתניה היו בטוחים שפתרו את בעיית הבלם האחורי עם הסיכום שהושג מול הרומני כריסטיאן סרגי, אבל העמדה הבעייתית של הקיץ בקבוצה של אלי שגב ממשיכה להעסיק את ראשי המועדון. היום (רביעי) הבהיר פרקליטו של השחקן כי קבוצתו אוצלול גלאץ מערימה קשיים גדולים על השחרור וכי רק ביום שני עשויה להתקבל תשובה מהמועדון.

נתניה לא תיכנס לעסקה אם היא תצטרך לשלם לרומנים עבור סרגי. השחקן וסוכנו הבטיחו לאורך כל הדרך שהשחרור מגלאץ יהיה חינם מאחר שהשחקן יוותר על חמש משכורות שחייב לו המועדון כנגד השחרור. אלא שגם לתנאי הזה מסרבים הרומנים וכעת נתניה שוב בפלונטר.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נמצאים בפלונטר. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

ליוסי מזרחי ושי הולצמן יש עדיין מועמדים לתפקיד, אבל אחרי שסופיאן שרפה, אדין צוצאליץ' ובראנקו איליץ' היו עם רגל וחצי בקבוצה ונותרו בחוץ, הרצון הוא בכל זאת להחתים את סרגי ולסגור את פינת הבלם האחורי. במועדון הוחלט הערב להמשיך את המגעים עם השחקן ונציגיו כדי לקבל את השחרור מגלאץ, אבל בד בבד יחזרו מזרחי והולצמן לפזול לכיוון אופציות נוספות.

החלוץ הג'מייקני דוון הודג'ס חזר היום להתאמן אחרי שחש ברע אתמול ולמרות שהוא לא נראה כמי שיכול לקנות לעצמו חוזה במועדון, הוא יקבל צ'אנס מחר במשחק האימון מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully