וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל דאבל לבנט, בלאט: "עוד לא דיברתי עם לברון"

הבחירה הראשונה בדראפט 2013 המשיך להשתפר עם 13 נק' ו-14 ריב' ב-70:82 של הקבאס על הספרס. מאמנו עדיין מתרגש מהגעת הכוכב

משחקי ליגת הקיץ בלאס וגאס נמשכו גם הלילה (בין ראשון לשני), ודיוויד בלאט עמד בפעם השנייה על הקווים כמאמן קליבלנד, וגם השיג ניצחון שני עם 70:82 על סן אנטוניו. החדשות הטובות באמת עבור בלאט היו המשך השיפור של אנתוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט 2013 שעבר שנה איומה אשתקד, אבל נראה טוב בהרבה הקיץ.

בנט סיים עם 13 נקודות נקודות (5 מ-8 מהשדה) ו-14 ריבאונדים ב-31 דקות, כשדווקא לנבחר הראשון בדראפט 2014, אנדרו וויגינס, היה משחק פחות טוב הפעם, עם 13 נקודות (3 מ-11) ו-3 ריבאונדים ב-29 דקות. וויל צ'רי הוביל את הקאבס עם 21 נקודות, ומהעבר השני דשון תומאס קלע 21 לספרס.

צפו באנתוני בנט מדבר על השיפור במשחקו בסיום

אנתוני בנט שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מתחיל לממש את הפוטנציאל. אנתוני בנט/AP

בראיון סוף המשחק שלו אמר בלאט על ההופעה של בנט: "גם אתמול לא חשבתי שהוא שיחק רע, אני פשוט חושב שכמו שאר החבר'ה, אחרי שהוא כבר שיחק בפעם הראשונה והוציא את הפרפרים מהבטן, הוא שיחק עם יותר סבלנות. הוא באמת עובד קשה כדי להכניס את עצמו לכושר, באמת משתדל לעשות הרבה דברים על המגרש כדי לעזור לקבוצה לנצח, זה תהליך שנמצא בעיצומו, אבל הוא עושה עבודה נהדרת".

כשנשאל על שיחתו הראשונה עם לברון ג'יימס, הודה בלאט: "עדיין לא דיברתי איתו, אבל החלפנו הודעות. לברון נמצא בעיצומו של הסיבוב הברזילאי שלו, ואני עוזב אותו לנפשו כי הוא עבר מספיק בשבועות האחרונים". על השינוי בציפיות ממנו ומהקאבס בעקבות הגעתו של לברון אמר בלאט: "זה עדיין טרי, ואני רק מנסה להתגבר על אפקט ההתרגשות, בידיעה שיש לי עבודה קשה בניסיון למצוא את הדרך הנכונה לשחק איתו, ולנצל את מגוון האיכויות שעומדות ברשותנו כרגע".

בשאר המשחקים בליגת הקיץ, ג'בארי פארקר רשם יום קליעות לא מרשים עם 11 נקודות (4 מ-15), 11 ריבאונדים ו-6 איבודים בהפסד מילווקי 93:82 לפיניקס. את הסאנס הוביל סת' קרי, האח של, עם 26 נקודות, כולל 5 מ-7 לשלוש. הקלע המצטיין של הלילה היה דאג מקדרמוט, הרוקי המבטיח של שיקגו, שצלף 31 נקודות (5 מ-9 מחוץ לקשת) ב-76:103 של הבולס על דנבר, אצלה קווינסי מילר קלע 26 נקודות, כשאקס הפועל תל אביב קרלון בראון רשם 7 נקודות ב-17 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully