וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט לאוהדי קליבלנד: "לא נשחרר את וויגינס"

השמועות בארה"ב טענו שקליבלנד תידרש לשחרר את הבחירה הראשונה בדראפט תמורת קווין לאב, בלאט מרגיע: "יהיה אדיר עבור וויגינס לשחק לצד לברון ג'יימס"

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין לצד המאמן דיוויד בלאט והבחירה הראשונה בדראפט אנדרו וויגינס. רויטרס
לא מוותר עליו. בלאט עם וויגינס/רויטרס

דייויד בלאט מנסה להרגיע את אוהדי קליבלנד, ומבטיח שהקבוצה לא תשחרר את אנדרו וויגינס. כמובן שקליבלנד הפכה לקבוצה הכי מסקרנת בליגה מאז שלברון ג'יימס חתם בקאבס, והשמועות על טרייד גדול שבמסגרתו קווין לאב יגיע לקבוצה ו-וויגינס ישוחרר מטרידות גם את התקשורת וגם את האוהדים.

"אין שום סיבה לדאגה עבור וויגינס", אמר בלאט על הבחירה מספר 1 בדראפט, "אנדרו לא הולך לשום מקום, לפי מה שאני יודע ולפי כל מה שהמועדון אמר". בתקשורת דווח שקווין לאב "נרגש" מהאפשרות להגיע לקליבלנד ויסכים להתחייב לחוזה ארוך טווח, אבל מינסוטה, קבוצתו הנוכחית של לאב, דורשת את וויגינס תמורתו.

קווין לאב, מינסוטה טימברוולבס. AP
רוצה להגיע לקליבלנד. לאב/AP

על פי ESPN, מינסוטה כבר סירבה לעסקה על קווין לאב, שבמסגרתה אמורה הייתה לקבל את דיון ווייטרס ואנתוני בנט, כשך שקליבלנד תצטרך למצוא קבוצה שלישית לטרייד מורכב יותר.

"עבור בחור צעיר כמו אנדרו, האפשרות לשחק עם אחד השחקנים הכי גדולים בכל הזמנים, וללמוד ולקבל ממנו הדרכה ולשחק לצדו - אני חושב שזו תנופה מדהימה לביטחון שלו ולרמה שלו וכנראה שגם למוטיבציה שלו", אמר בלאט על האפשרות שוויגינס ישתף פעולה עם לברון. גם וויגינס אמר ש"השחקן הכי טוב מגיע אלינו לקבוצה, וזה יהיה אדיר לשחק לצדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully