וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "עד עכשיו אי אפשר לדעת כלום על ההרכב"

14.7.2014 / 12:19

מאמן הצהובים אוסקר גרסיה משאיר את השחקנים דרוכים לקראת סנטה קולומה: "לא נתן לנו להבין מי האחד עשר שלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות אנשי הצוות של מכבי תל אביב נהנו מביקורי המשפחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי יממה בברצלונה, יעשו הבוקר (שני) שחקני מכבי תל אביב את דרכם לאנדורה, מרחק של כשלוש שעות נסיעה באוטובוס. אחרי הנחיתה אתמול בברצלונה, יצאו השחקנים לבית מלון בעיר ובשעות הערב התאמנו במתחם האימונים של מחלקת הנוער של ברצלונה. הצהובים קיוו לפגוש חלק משחקני הקבוצה הבוגרת, אבל גם אם הם הגיעו לביקור במתחם שלהם, הוא היה מרוחק מהאזור בו התאמנה הקבוצה. המשפחות של אנשי הצוות הספרדים ניצלו את ההגעה של מכבי תל אביב לברצלונה והגיעו למתחם האימונים כדי לצפות באימון מהצד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מזלזלים באנדורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוסקר גרסיה ואנשי הצוות שלו רחוקים מלזלזל בסנטה קולומה. "כולנו היינו בטוחים שבננטאס ירבאן יעברו אותם בקלות כי הכדורגל בארמניה התפתח בשנים האחרונות, אז ברגע שסנטה קולומה עברה צריך לקחת אותה ברצינות", אמר גורם מקצועי במועדון. היום יקבלו השחקנים יותר חומרים על שחקני סנטה קולומה ויינתנו להם דגשים על השחקנים הבולטים של הקבוצה מהנסיכות האנדורית.

דריכות גדולה יש בקרב השחקנים באשר להרכב שיעלה מחר. "עד עכשיו אי אפשר לדעת כלום על ההרכב", סיפר אמש אחד השחקנים. "לאורך כל משחקי ההכנה ולאורך כל האימונים באוסטריה וגם בארץ, אוסקר לא נתן לנו להבין מי האחד עשר שלו. כל אחד, אבל ממש כל אחד מהשחקנים, יכול להאמין שהוא יקבל את חולצת ההרכב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully