וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף לורמוט: "אני רוצה אותך במכבי תל אביב"

13.7.2014 / 13:54

לוואלה! ספורט נודע שקרויף פנה לקשר הפועל ת"א. האדומים זועמים: "סובלים מ'הדרך' שלו". האקרים ערבים פרצו לעמוד הפייסבוק

ברני ארדוב

נושא מעברו של גילי ורמוט למכבי תל אביב מהיריבה העירונית הפועל תל אביב שוב מתחמם. לוואלה! ספורט נודע כי המנהל המקצועי של האלופה, ג'ורדי קרויף, שוחח בשבוע שעבר עם הקשר ואמר לו: "אני רוצה אותך במכבי".

הקושי לצרף שחקנים ישראלים משמעותיים לחלק ההתקפי, בו נתקלים הצהובים בפגרה הנוכחית, מדרבן את הקבוצה להמשיך להיות בתמונה בכל הנוגע לורמוט. גם העובדה שערן זהבי יכול בכל יום להודיע שנמצאה קבוצה שתרכוש אותו, על פי סעיף השחרור בחוזהו, גורמת לסוג של אי שקט בקרית שלום, מה שמתורגם לחיזור אחר ורמוט. קרויף, שבעבר כבר פנה אל שחקנים בצורה ישירה, נמצא כעת בקשר עם ורמוט והבהיר לו שמכבי תל אביב תשמח לצרפו, אם יחליט לעזוב את הפועל תל אביב.

הצהובים יצאו לאנדורה. אוסקר גרסיה: "זו לא הדרך הכי טובה להתכונן למשחק"

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
יחצה את הכביש בקרוב? ורמוט/ברני ארדוב

ללא קשר לעזיבה אפשרית של עומר דמארי, ורמוט מאוד מאוכזב מהסגל הקיים בהפועל תל אביב ומהעובדה כי שוחררו לא מעט שחקנים מבלי שהובאו מחליפים ראויים במקומם. המצב הנוכחי הביא את ורמוט לכך שהוא אינו מכחיש כי הוא עשוי לעזוב את המועדון האדום, למרות שחתם על חוזה חדש לא מזמן. החוזה החדש עליו חתם הקשר מאפשר לו להשתחרר מהפועל תל אביב תמורת חצי מיליון יורו. מדובר בסכום אותו יהיו מוכנים במכבי תל אביב לשלם כדי לצרף את השחקן, שזוכה להערכה גדולה בקרית שלום.

אגב, האדומים טוענים שמדובר בסעיף שנוגע רק ליציאה לחו"ל ולא לקבוצות בארץ. בהפועל אמרו שאם קבוצה ישראלית תרצה את ורמוט, הם יוכלו לדרוש עליו כל סכום.

במכבי מודעים לקושי של ורמוט לעזוב את הפועל תל אביב וגם לשחקן יש רגשות עזים כלפי המועדון האדום, אולם הסגל הבלתי אטרקטיבי, לצד חוסר הוודאות בוולפסון, עשויים לגרום לעזיבת הקשר, במיוחד אם האדומים יודחו מאירופה כבר בסיבוב הקרוב. ורמוט לא משליך את מצבו על זה של עומר דמארי, אולם ברור שעזיבה של החלוץ את הפועל תל אביב, אם אכן תתרחש, רק תדרבן עוד יותר את הקשר להחליף קבוצה.

בהפועל תל אביב זעמו בעקבות העובדה שקרויף שוב פנה לאחד משחקני הקבוצה ובכיר במועדון אמר: "גילי ורמוט לא יעבור לאף קבוצה אחרת בארץ. הסעיף שלו דומה לזה של עומר דמארי. מכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל באר שבע כבר סבלו מ'הדרך האירופאית' שקרויף הביא לארץ. אנחנו מציעים לקרויף להתעסק בנעשה בקבוצה שלו ולא לפנות לשחקנים תחת חוזה, דבר שהפך אצלו לשגרה וחייב להיפסק באופן מיידי. גילי חתום בהפועל לטווח ארוך והוא ישחק רק בהפועל".

בתוך כך, הערב נפרץ עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב על ידי האקרים ערבים, שפרסמו בעמוד את הכיתוב: "שחררו את פלסטין".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב בכדורגל נפרץ על ידי האקרים. פייסבוק, אתר רשמי
עמוד הפייסבוק הפרוץ של מכבי תל אביב/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully