וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח רקטות נורה, שחקני מ.ס. אשדוד השתטחו על הכביש

10.7.2014 / 21:48

רגעים מבהילים עברו על הקבוצה ששבה ממשחק אימון. אבו ענזה, שירד עם חבריו מהאוטובוס: "תפסנו את הראש וקיווינו לטוב"

טיל יירוט נורה ממערכת כיפת ברזל באזור אשדוד במבצע "צוק איתן", יולי 2014. רויטרס
איך אפשר להתעסק בכדורגל ככה?/רויטרס

חוויה קשה עברה הערב על שחקני מ.ס. אשדוד עם חזרתם לעיר ממשחק האימון נגד נבחרת הנוער, שנערך בשפיים (1:3 לאשדוד). בערך בשעה 20:30 נכנס אוטובוס הקבוצה בכניסה הצפונית של העיר, ליד הנמל, ואז נורה מטח של רקטות על אשדוד. נהג האוטובוס עצר בשולי הכביש, השחקנים ירדו בזריזות ונשכבו על הכביש לצד האוטובוס.

החלוץ מוראד אבו ענזה סיפר לוואלה! ספורט על דקות החרדה: ''כל אחד תפס פינה ונשכבנו על הכביש, כשאנחנו תופסים את הראשים ומקווים לטוב, אלה היו רגעים לא פשוטים, למרות שחווינו כבר בעבר נפילות טילים באשדוד''.

אופיר מרציאנו הוסיף: "זו היתה סיטואציה מאוד לא פשוטה, ירדנו בחושך ליד האוטובוס ונשכבנו כולנו על הכביש. למזלנו, כל הנהגים האחרים היו ממושמעים ועצרו גם הם את המכוניות כך שלא היתה סכנה שמישהו ייפגע כששכבנו על הכביש. השחקנים הזרים לא היו איתנו, כי הם חזרו במכוניות הפרטיות שלהם. עכשיו החובה של כל השחקנים המקומיים היא לצלצל אליהם ולחזק אותם, כי כולנו עוברים ימים לא קלים".

למרות ההסלמה והתגברות הלחימה, מאמין אבו ענזה שעדיין אפשר לכונן שלום בין הפלסטינאים ליהודים: ''בשני הצדדים יש המון אנשים שעדיין מאמינים בשלום. אין דרך אחרת אלא לחתור לשלום בין שני העמים''. מיד אחרי שהשחקנים שבו למועדון יצא אבו ענזה לכיוון אשקלון, שם היה צריך להוריד את שחקן הקבוצה ישראל ראש, ובהמשך נסע למשפחתו בתל שבע.

שוער מ.ס אשדוד אופיר מרציאנו. קובי אליהו
"סיטואציה מאוד לא פשוטה". מרציאנו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully