וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ביקשה מאופ"א להחליף ביתיות עם ספליט

10.7.2014 / 22:22

בשל המצב הבטחוני, הדרומיים ביקשו להתארח במשחק הראשון ב-17 לחודש כמו מכבי ת"א. גם הפועל ת"א תנסה להחליף

טיל יירוט נורה ממערכת כיפת ברזל באזור אשדוד במבצע "צוק איתן", יולי 2014. רויטרס
אופ"א עוקבת מרחוק אחרי המצב/רויטרס

אחרי שאופ"א אישרה את החלפת הביתיות בין מכבי תל אביב וסנטה קולומה, מקווים בהתאחדות לכדורגל שגם הפועל תל אביב והפועל באר שבע יזכו לאותו יחס במוקדמות הליגה האירופית שיחלו בעוד שבוע.

היום (חמישי) התנהלו שיחות בין גורמים בהתאחדות לבין נציגים מאגף התחרויות באופ"א ומבחינת הארגון, אין שום בעיה להחליף ביתיות כמו במקרה של מכבי תל אביב. מאוחר יותר הערב באר שבע, שאמורה לארח את ספליט ב-17 לחודש, הגישה בקשה רשמית לאופ"א להחליף ביתיות עם הקרואטים ולהתארח במשחק הראשון ותשובה תתקבל בנושא כבר מחר.

בהתאחדות וגם בהפועל תל אביב ובאר שבע מקווים כי היריבות יתנהגו כמו סנטה קולומה שהסכימה להחליף ביתיות ולא לנצל את המצב בארץ כדי לדרוש לקיים את המשחק בשבוע הבא מחוץ לישראל.

גורם בהתאחדות אמר היום: "אנחנו בקשר רציף עם אופ"א והם תומכים בהחלפת הביתיות לכל הקבוצות שלנו. כרגע עוד לא נעשו פניות אל היריבות של הפועל תל אביב והפועל באר שבע כי רק היום נדע מי עולה לשלב הבא".

בכל הקשור לגומלין בעוד שבועיים, העריכו בהתאחדות כי רק לקראת סוף השבוע הבא תתקבל החלטה באופ"א אם לאשר את קיום המשחקים בארץ. לדברי גורם בהתאחדות, אופ"א יכולה להוציא את המשחקים מהארץ גם אם הצבא והמשטרה ימליצו לקיימם בתל אביב. "אנחנו יכולים להמליץ ויכולים להציע, אבל בסופו של דבר אופ"א היא הקובעת", הודו בהתאחדות. "נקווה שכל המשחקים בשבוע הבא יהיו בחוץ ונחזיק אצבעות לרגיעה כדי שמשחקי הגומלין יתקיימו בוודאות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully