וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מכבי תל אביב וסנטה קולומה החליפו ביתיות

10.7.2014 / 12:01

המצב הביטחוני הוביל לכך שהצהובים יתארחו למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות באנדורה בשלישי. הגומלין: עוד שבוע

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. צילום ועריכה: קובי אליהו, ברני ארדוב
נוסעים לאנדורה. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי אופ"א החליטה באופן רשמי להחליף את הביתיות בין אלופת ישראל לאלופת אנדורה, סנטה קולומה, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, זאת בשל המצב הביטחוני.

החלפת הביתיות תוביל לכך שהמשחק הראשון מבין השניים במפגש הכפול הזה יתקיים באנדורה ביום שלישי הקרוב, ה-15 ביולי. הגומלין, בתקווה שהמצב הביטחוני בישראל יאפשר זאת, ייערך בבלומפילד שבוע אחד בדיוק לאחר מכן, ב-22 ביולי. כבר אתמול נראה היה כי אופ"א תיקח את ההחלטה הזו בשל המצב באזורנו וכעת הדברים הפכו לרשמיים.

מכבי תל אביב חוזרת לאופציית בן שהר

מכבי תל אביב: השחקנים יצאו לאימון ונתקלו ביירוט

בן שהר שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
אופציית בן שהר חזרה/GettyImages

הצהובים יקיימו היום משחק אימון מול הפועל פתח תקוה, משחק שיהווה עבורם הכנה אחרונה לקראת המפגש מול האנדורים. המשחק הערב יהיה סגור לקהל ולתקשורת והמאמן אוסקר גרסיה צפוי לערוך מספר נסיונות על מנת למצוא את ההרכב עמו הוא ישחק באנדורה.

אזעקה תפסה את השחקנים במהלך האימון אמש והם, יחד עם אנשי הצוות, הספיקו אף לחזות ביירוט של כיפת ברזל מעל שמי תל אביב לפני שהגיעו למרחב המוגן.

העובדה שעומר דמארי חתם על חוזה חדש בהפועל תל אביב וליאור רפאלוב האריך את חוזהו בקלאב ברוז', גורמת לצהובים לחפש בימים אלה אופציות אחרות לחיזוק בגזרת הישראלים. בן שהר, ששיחק בעונה החולפת בהרטה ברלין, הוא אחד המועמדים להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully