וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השחקנים יצאו לאימון ונתקלו ביירוט

9.7.2014 / 17:17

שוב אזעקות באימון של האלופה. השחקנים שהיו בדרך לממ"ד, צפו בכיפת ברזל בפעולה. במועדון מודאגים מתגובות הזרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האימונים יימשכו כרגיל בקרית שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתום יומיים של מנוחה, לה זכו שחקני מכבי תל אביב לאחר ששבו ממחנה האימונים באוסטריה ביום שני לפנות בוקר, הקבוצה חידשה היום (רביעי) את הפעילות שלה ועשתה זאת לקולות אזעקה וקולות נפץ. היירוט של הרקטה בשמי גוש דן אחרי הצהריים, תפס את שחקני הקבוצה בקרית שלום וחלק מהם אף הספיקו לחזות בו לפני שהגיעו למרחב המוגן.ה מועדון הציב ממ"ד בחניה של השחקנים הסמוכה לחדרי ההלבשה ומרבית השחקני

במועדון החליטו לסגור את האימון הערב לקהל ולתקשורת וכך יהיה גם את משחק האימון מחר מול הפועל פתח תקוה, משחק שיהיה ההכנה האחרונה למפגש הראשון מול סנטה קולומה במוקדמות ליגת האלופות, ביום שלישי הקרוב.

המאמן אוסקר גרסיה והצוות שלו שבו אמש לארץ, לאחר שמאוסטריה הם טסו ישירות לספרד על מנת להתארגן לקראת החזרה לישראל. בקדנציה הקודמת שלהם בתל אביב, חוו גרסיה ועוזריו את הטילים שנורו על גוש דן ובמכבי תל אביב מקווים שהמראות מהפעם הקודמת והריצות של השחקנים במהלך אימונים למרחב מוגנים, לא יחזרו. גרסיה חש בפעם הקודמת אי נוחות בולטת, שבאה לידי ביטוי בכך שמרבית המשפחות של אנשי הצוות הספרדים עזבו את הארץ. כעת עשויים אנשי הצוות הספרדים להשאיר את משפחותיהם בברצלונה לפרק הזמן הקרוב. בקבוצה גם זוכרים שעוזר המאמן ג'רארד אוטט לא עמד בלחץ משפחתו וביקש לעזוב את מכבי תל אביב, נוכח ההסלמה.

ההעפלה של סנטה קולומה לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות הפתיעה את אנשי מכבי תל אביב, שהיו בטוחים כי ייפגשו דווקא את בנטנאס ירבאן. במועדון יעקבו בימים הקרובים אחר התפתחות הירי מכיוון עזה על גוש דן, מתוך הכרה בכך שאופ"א עשויה להחליף בשלב הראשון את הביתיות ולא לאלץ את האנדורים להגיע לישראל בעוד פחות משבוע אם ירי הטילים יימשך. בכל מקרה וכדי לשדר עסקים כרגיל, ימשיכו במכבי תל אביב בשגרת האימונים בקרית שלום.

צפו: השוער כבש בדקה ה-95, סנטה קולומה תפגוש את מכבי תל אביב

עדכון ראשון: 11:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully