וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: כרמלו אנתוני נשאר בניו יורק

בארה"ב טוענים כי השחקן החופשי שהתלבט בין הניקס והלייקרס סומך על פיל ג'קסון ויחתום על חוזה מקסימום בתפוח הגדול

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
לא הולך לשום מקום. כרמלו/AP

בזמן שלברון ג'יימס נפגש בלאס וגאס עם פאט ריילי ואמור לקבל בקרוב החלטה על עתידו, כרמלו אנתוני כבר בחר היכן לשחק ב-2014/15. על פי דיווחים הערב (רביעי) בארצות הברית, מדובר בדיוק באותה קבוצה בה שיחק אשתקד: ניו יורק. ב'ניו יורק דיילי ניוז' טוענים כי הסמול פורוורד שהיה שחקן חופשי ועל פי הערכות רבות כבר היה מוכן לעזוב לטובת קבוצה טובה יותר, בחר בסופו של דבר להישאר בתפוח הגדול בעיקר משום שהוא מאמין בפיל ג'קסון.

"הוא ממש מתלבט כי זו ההחלטה הגדולה בקריירה שלו, אבל הוא רוצה לעשות את זה בניו יורק. הוא אמר לי שהוא מאמין בפיל", אמר היום חבר של אנתוני לעיתון הניו יורקי. כעת נראה כי ביום חמישי - היום הראשון להחתמות ב-NBA - יסגור מלו חוזה חדש בקבוצה בה בילה נמצא מאז פברואר 2011, ככל הנראה בשווי של 129 מיליון דולר לחמש שנים.

בשבועות האחרונים נפגש אנתוני בין היתר עם הלייקרס, שהרשימו אותו מאוד, ושמע גם למה שהיה לשיקגו, דאלאס ויוסטון להגיד, אולם בסופו של דבר, דומה כי בחר להישאר בשורות הניקס. בארצות הברית טוענים כי מלו מפעיל לחץ על ראשי המועדון להמשיך ולחזק את הקבוצה אחרי הטרייד שהביא את חוסה קלדרון, והשם החם על הפרק כרגע הוא זה של פאו גאסול.

מוקדם יותר היום פורסם כי קווין דוראנט המליץ לכרמלו להישאר בניקס, הרבה בגלל המאמן החדש איתו שיתף פעולה באוקלהומה סיטי - דרק פישר. "בפעם האחרונה שדיברתי איתו אמרתי לו שנהיה קבוצה טובה יותר, נשחק בדרך טובה יותר, כקבוצה, ועם שיטה שתפשט עבורו את המשחק", אמר פישר. "אני לא יודע אם זה עבד. אני מקווה שנדע בקרוב".

מדובר, כמובן, בחדשות רעות בעיקר לקבוצות שקיוו להנחית את הסקורר הנהדר. הלייקרס, שהיו משוכנעים כי הצליחו לשכנע את כרמלו לחתום אצלם, יעברו כעת לתכנית ב' - עדיין לא ברור מה היא. שיקגו צפויה לעבור הלאה ולהתמקד בקווין לאב ופאו גאסול, יוסטון בכריס בוש ואולי בלואל דנג.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. David Zalubowski, AP
לאן פניו מועדות? פאו גאסול/AP, David Zalubowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully