וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אלכס טיוס יגיע לאימוני נבחרת ישראל?

8.7.2014 / 15:14

סנטר מכבי ת"א מבקש מהקבוצה שבועיים נוספים של חופש על מנת ללמוד. אם הקבוצה תסרב, לא ברור האם הוא יחבור לנבחרת

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגיע לנבחרת או לא? טיוס/ברני ארדוב

לאחר שאיגוד הכדורסל ואלכס טיוס כבר סיכמו תחילה שסנטר מכבי תל אביב יתייצב ב-15 ביולי ולאחר שהשחקן קיבל דחייה לגבי מועד הצטרפותו לאימוני נבחרת ישראל, לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, טרם ברור האם השחקן יחבור לנבחרת של ארז אדלשטיין בכלל ואם כן, מתי זה יקרה.

על פי מקורבים לטיוס, ההתייצבות שלו תלויה בפיתרון המחלוקת החדשה עם מכבי תל אביב סביב מועד הגעתו לאימונים: פתיחת האימונים של מכבי תל אביב הוקדמו ומסתבר כי השחקן ביקש להגיע באיחור של שבועיים, אך טרם קיבל אישור מהצהובים. "זה תלוי במכבי תל אביב, שלא ענו לטיוס על זה עדיין", מסבירים בסביבתו של הסנטר, "לכן לא הוחלט אם אלכס טיוס ישחק בנבחרת הלאומית או לא. זה ביידים של מכבי, שתחליט אם הוא יקבל את השבועיים הנוספים שהוא צריך. הוא רוצה ללמוד וצריך לקבל תשובה ממכבי".

מזה מספר שבועות שוררת אווירה טעונה בין טיוס ובין המועדון הצהוב: לפני מספר שבועות ביקש טיוס לשדרג את משכורתו ל-700 אלף דולרים ולהאריך את חוזהו לשלוש שנים, אולם הקבוצה סירבה. השחקן מחזיק בהצעות גבוהות ממועדונים גדולים באירופה וביניהן ריאל מדריד ואולימפיאקוס. גורם מקורב לטיוס אמר: "הוא יכבד את החוזה שלו, אבל בעונה הבאה פשוט יעזוב את הקבוצה. מכבי לא משלמת לשחקנים שלה. היא משאירה את אלכס טיוס מתחת לשווי שלו בשוק".

אדלשטיין: ”טיוס, פישר וג’ייק כהן יזומנו כמתאזרחים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully