וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "טיוס, פישר וג'ייק כהן יזומנו כמתאזרחים"

מאמן הנבחרת הסביר לקראת מוקדמות אליפות אירופה: "מותר לשתף בכל משחק מתאזרח אחר". הלפרין: "שמחים ומתרגשים"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. קובי אליהו
מגיעים בכוחות מחוזקים. אדלשטיין/קובי אליהו

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, ארז אדלשטיין, ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת היציאה לשורת משחקי הכנה לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015. במסיבת העיתונאים נכח גם קפטן הנבחרת, יותם הלפרין.

ישראל הוגרלה לבית ב' והיא תשחק נגד מונטנגרו, בולגריה והולנד. המשחקים יתקיימו בתאריכים 10-27 לאוגוסט והשחקנים של ארז אדלשטיין יפתחו את הקמפיין עם משחק בית נגד מונטנגרו.

אדלשטיין אמר: "אנחנו מתעסקים כל העונה בליגה, ביורוליג ביורוקאפ, אבל הנבחרת היא חלון הראווה של הכדורסל הישראלי. זו לא סתם קלישאה. פעם נבחרת ישראל הייתה הכול בשבילנו. אני רוצה שהנבחרת תהיה הנבחרת של כולנו. גם לתקשורת יש חלק גדול - לגרום לכך שהעם יאהב אותה. אני רוצה לראות נבחרת עם המון תשוקה ובעיקר מחויבות. להיות בנבחרת זו זכות גדולה".

על זהותו של המתאזרח שיזומן אמר אדלשטיין: "בטורניר הזה מותר לרשום כמה מתאזרחים ולשתף בכל משחק מתאזרח אחר. אנחנו העברנו לפיב"א רשימה של 20 שחקני סגל עד עכשיו כשמותר 24, והחלטנו לאור מקרי העבר עם פציעות, או בכדי שיהיו לנו שחקנים למטרות מיוחדות לזמן שלושה מתאזרחים - אלכס טיוס, דיאור פישר וג'ייק כהן. לגבי סילבן לנדסברג - הרמתי אליו טלפון, אמרתי לו תודה שהסכמת לבוא. כרגע אנחנו בוחנים את הפורמט של מתאזרח גבוה. הוא אמר לי תודה על הכנות והיושר ושישמח לעמוד לרשותינו".

המאמן הוסיף: "אנחנו עומדים חמישה שבועות לפני המשחק הראשון שיכול להיות הכי חשוב. הלכנו לקראת השחקנים ואפילו דחינו את פתיחת האימונים בשלושה ימים. רצינו שהשחקנים יבואו נקיים, אחרי הפציעות, באנרגיות מלאות. ביטלנו נסיעה לבוסניה כי לא רצינו שהשחקנים יסתובבו בבתי מלון, בשדות תעופה. אנחנו רוצים אותם רעבים, עם אנרגיות".

הלפרין אמר: "אני חושב שהנבחרת מופיעה באליפות אירופה כבר 20 שנה ברציפות, כך שהמוקדמות די מחייבים מבחינתנו. כולם שמחים ומתרגשים להיות פה. אנחנו עומדים בפני משימה קצרה, אבל לא פשוטה. יש שישה משחקים שבהם כל דקה היא סופר משמעותית. כבר הייתי בקמפיינים שהכול הוכרע על סל אחד".

שחקן ריאל מדריד דיאור פישר. David Ramos, GettyImages
יהיה רק אחד משלושה מתאזרחים. פישר/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully