וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב מזהיר את סוארס: "יהיה לך קשה בברצלונה"

חלוץ בארסה לשעבר צופה ללואיס סוארס הסתגלות קשה בקאמפ נואו: "השופטים, היריבים והעיתונאים ינסו להטריף אותו. הוא מסומן לכל החיים"

לואיס סוארס חוגג שער עבור ליברפול. רויטרס
"הוא יידרש לשחק תחת פרובוקציות ותשומת לב תקשורתית, וזה יהפוך את החיים שלו ללחוצים תמידית". סוארס/רויטרס

חלוץ ברצלונה לשעבר חריסטו סטויצ'קוב מכין את הבלאוגרנה לקראת הגעתו של לואיס סוארס, ומזהיר: צפו לבעיות. חלוץ נבחרת אורוגוואי צפוי לחתום בימים הקרובים על מעבר לברצלונה מליברפול תמורת כ-80 מיליון יורו, על אף שהוא מושעה מכדורגל לארבעת החודשים הקרובים בעקבות הנשיכה שלו לגיורגו קייליני במשחק מול איטליה.

גם סטויצ'קוב היה חלוץ עם נטייה לפורענות, וסבל מבעיות מהתקשורת ומהשופטים בספרד. "קראתי על ההעברה שלו", אמרתי סטויצ'קוב, "הוא תמיד נראה לי שחקן מצוין, אחד החלוצים הכי טובים שיש, עם האופי שנדרש לשחק במועדונים הכי גדולים, אבל הנשיכה הולכת להיות בעיה.

"הוא מסומן לכל החיים. לשחק בבארסה עם התווית הזאת, זה בעיה. כל יריב וכל שופט וכל עיתונאי יסמן אותו, ויהפוך את החיים שלו לקשים. הוא יידרש לשחק תחת פרובוקציות ותשומת לב תקשורתית, וזה יהפוך את החיים שלו ללחוצים תמידית".

סטויצ'קוב דרך בעבר על הרגל של השופט אידפונסו אוריסר אספיטרטה במהלך משחק מול ריאל מדריד ב-1990, וסיפר אחר כך שהתקרית הזאת מיררה את חייו. "עשיתי טעות, ואחרי זה הכול נעשה קשה יותר", אמר החלוץ הבולגרי, "סוארס יעבור את אותם דברים. שחקני יריב ינסו לעשות לו פרובוקציה, הם ינסו להוציא אותו מכליו, לסחוט ממנו תגובות עצבניות.

"ואם יש לך דם חם, ובכן, לפעמים זה קשה להשתלט על עצמך. בנוסף, שופטים יותר שמים עין על התגובות שלך. כל משחק הוא מלחמה פסיכולוגית. ואז יש את התקשורת, שרק מגבירה את הלחץ עם הכותרות. אתה צריך להיות איש מיוחד כדי להתמודד עם זה.

"לדעתי לואיס סוארס צריך עכשיו לטפל בבעיות שלו ולקבל ייעוץ. הוא יכול עכשיו לנוח קצת ולהירגע מהמונדיאל ולחשוב על מה שהוא עשה. ברור שאם מישהו נשך שלוש פעמים, יש אצלו משהו לא פתור. הוא חייב לעבוד על זה, כי בבארסה מסתכלים על כל מעשה שלך 24 שעות ביממה. הוא לא יכול לעשות טעויות כאלה יותר"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully