וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי: "נביא שחקנים שאנו צריכים, לא סתם שמות גדולים"

7.7.2014 / 8:25

מכבי תל אביב שבה לארץ ממחנה האימון וטרם עשתה רכש מרשים הקיץ, ג'ורדי קרויף מרגיע: "החלון נגמר בספטמבר, אנחנו ביולי". מאמצים לצרף את ליאור רפאלוב

צילום ועריכת וידאו: מגד גוזני

במכבי תל אביב מודים שהם מתקשים לצרף שחקני רכש משמעותיים, אבל טוענים באותה נשימה שהמועדון לא נמצא בלחץ עקב כך. תומר חמד, עומר דמארי, מאור מליקסון ועדן בן בסט הם רק חלק מהשמות שמכבי ביקשה לצרף בחלון ההעברות הנוכחי, ללא הצלחה.

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. מגד גוזני
"לפעמים זה באמת לא קל למצוא מה שצריך". קרויף/מגד גוזני

הלילה (שני) שבה הקבוצה ממחנה האימונים באוסטריה והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף התייחס לרכש הדל עד כה. קרויף, כתמיד, נשמע בטוח בעצמו: "הקבוצה עבדה קשה וטוב במחנה האימונים. השחקנים למדו להתרגל לאוסקר והצוות שלו. נכון שעד עכשיו לא הבאנו הרבה שחקנים, אבל יש עוד זמן עד שחלון ההעברות ייסגר בספטמבר ואנחנו רק בתחילת יולי. חשוב שנביא את השחקנים שאנחנו צריכים ולא רק שמות גדולים ולפעמים זה באמת לא קל למצוא מה שצריך. אני מניח שבקרוב נביא את השחקנים שאנחנו רוצים וצריכים".

לאור כל הקשיים בצירוף שחקני רכש ישראלים, נעשים במכבי ניסיונות לבדוק מחדש את כל נושא ליאור רפאלוב. קרויף נמצא בקשר עם סוכנו של קשר ברוז' דודו דהאן ובמידה שזה יהיה מוכן לחזור לארץ, מכבי תהיה מוכנה להשקיע הרבה בצירופו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
מכבי תהיה מוכנה להשקיע הרבה בצירופו. רפאלוב/GettyImages

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "הקיץ הזה היו לנו הרבה שמות כי התחושה היתה שאפשר להחזיר את הישראלים הטובים מאירופה לארץ. בינתיים זה הצליח רק עם שפונגין, אבל דברים יכולים עוד להשתנות. אם ליאור רפאלוב עוד לא סגר לגמרי בברוז' ויהיה מוכן לחזור לארץ, מכבי תל אביב פה".

קרויף סירב להתייחס לכל ענייני עומר דמארי וזאת למרות ההצעה הרשמית של מכבי תל אביב על סך 1.5 מיליון יורו על כרטיסו: "מכבי תל אביב לא מגיבה על ספקולציות, שמועות ועניינים הקשורים למעבר של שחקנים בחלון ההעברות".

שלושה משחקים קיימה הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה. פעמיים ניצחה, פעם אחת סיימה בתיקו ובהמשך השבוע תקיים בארץ משחק אימון מול הפועל פתח תקווה שיהיה האחרון לפני המשחק הראשון שלה במוקדמות ליגת האלופות בעוד שמונה ימים.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, גל אלברמן, בנמל התעופה בן גוריון. מגד גוזני
אוטוטו העונה מתחילה. זהבי ואלברמן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully