וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומר דמארי חתם על חוזה חדש

חלוץ האדומים שם קץ לשמועות וחתם על חוזה שקובע כי הוא לא ישחק בקבוצה אחרת בארץ בשנתיים הבאות. דמארי: "הפועל זה הבית שלי. אעזוב רק לאירופה". ברקוביץ': לא היה לי ספק שיישאר, הלב שלו אדום". עמוס לוזון: "ההסכם לא בתוקף. יש הצעה רשמית ממכבי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בוידאו: אסי דומב מתייחס לעתיד הפועל תל אביב

עומר דמארי חתם היום (ראשון) על חוזה חדש ומשודרג לשנתיים הבאות בהפועל תל אביב עם סעיף מיוחד שקובע שהחלוץ לא יעבור לשחק באף קבוצה אחרת בארץ בפרק הזמן הזה. אחרי הדיווחים על מעבר אפשרי למכבי תל אביב, דמארי שם היום קץ לשמועות כנפגש עם המנהל המקצועי אייל ברקוביץ' וחתם על חוזה חדש במועדון. בנוסף, בחוזה החדש תהיה לו אפשרות פתוחה לעבור לכל קבוצה בחו"ל, אם הסכומים שיצעו עליו יהיו מספיק גבוהים. עוד לפני כן, לאחר האימון היום, אמר החלוץ למספר אוהדים שהגיעו למתחם חודרוב שהוא לא מתכוון לעבור למכבי תל אביב ונראה כי החלוץ עמד בהבטחתו.

עומר דמארי אמר לאחר החתימה: "אני הכי שלם עם הצעד הזה כי הלכתי עם מה שהלב אמר לי, אני מודה לעידו חג'ג', איל ברקוביץ' ולכל הקהל שתמך בי בצורה מרגשת. הפועל זה הבית שלי ורק אם תהיה הצעה מאירופה שתעזור למועדון ולי אעזוב". איל ברקוביץ': "עומר הוא נכס חשוב למועדון ולא היה לי ספק שהוא יישאר אדום, כי הלב שלו אדום. בארץ הוא רוצה לשחק רק בהפועל ואם לעזוב זה רק לחו"ל כדי לעשות קפיצת מדרגה רצינית".

חשיפת וואלה! ספורט: דמארי יחתום על חוזה חדש בהפועל ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשאר באדום. עומר דמארי חותם על החוזה עם איל ברקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשוב לציין, כי החוזה החדש של דמארי עשוי לעמוד בסתירה עם זה שנחתם בשעתו בין עמוס לוזון להפועל תל אביב. לוזון אז הכניס סעיף כי אם בהפועל תל אביב יתנגדו למכירה שלו לאחר שלוש שנים, הם אלה שיצטרכו להעביר למכבי פתח תקווה חצי מסכום ההצעה שאותה הציג. לאדומים אין את הכספים להעביר ללוזון, אך מנגד בהפועל מסבירים כי בחוזה הקיים יש לדמארי זכות וטו על בחירת הקבוצה אליה יעבור, ולכן גם אם לוזון יציג הצעה בגובה של מיליון וחצי יורו, כולל ממכבי תל אביב, דמארי יכול לסרב לעבור לשם ואז הפועל תל אביב לא תצטרך להעביר למכבי פתח תקוה כספים נוספים בגלל רצונו של החלוץ. מכבי תל אביב העבירה הצעה רשמית על דמארי מוקדם יותר היום, והייתה מוכנה לשלם כ-1.5 מיליון יורו עבור החלוץ, אולם דמארי לא היה מוכן לעזוב את הפועל תל אביב.

הבעלים של מכבי פתח תקוה לשעבר, עמוס לוזון, שניהל את המשא ומתן להעברת דמארי למכבי תל אביב אמר היום: "ההסכם בין דמארי להפועל תל אביב לא תקף. יש הצעה רשמית ממכבי תל אביב ולפי ההסכם הם צריכים להעביר לי 750 אלף יורו. ההסכם עם הפועל אינו בתוקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully