וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי צפוי להטיל וטו על המעבר למכבי תל אביב

בהפועל תל אביב מתכוונים לשדרג לחלוץ את החוזה, ומעריכים שישתמש בסעיף הווטו, זאת לאחר שהצהובים הציעו הצעה רשמית של כ-1.5 יורו. גורם במועדון: "עמוס לוזון מתנהל כמו סוחר סוסים, אנחנו מאמינים שעומר יישאר באדום"

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסרב למעבר. דמארי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הציעה היום (ראשון) באופן רשמי כ-1.5 מיליון יורו על חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי, אולם בהפועל תל אביב מעריכים שהחלוץ יטיל וטו על המעבר ויישאר באדום, אם ישחק בארץ.

לאחר שיחות ארוכות ורבות, שלחה מכבי תל אביב הצעה רשמית לעמוס לוזון, המחזיק ב-50 אחוז מכרטיסו של עומר דמארי. ההצעה אומרת כי הצהובים יהיו מוכנים לשלם על חלוץ הפועל תל אביב כ-1.5 מיליון יורו, עם זאת הסיכויים שדמארי אכן יחצה את הכביש ליריבה העירונית כרגע לא גבוהים. החלוץ עצמו עדיין מסרב למעבר שכזה ואף בהפועל טוענים שלדמארי יש זכות וטו בחוזהו על מעבר לקבוצה שאין ברצונו לשחק בשורותיה.

"לוזון מתנהל כמו סוחר סוסים, אנחנו מאמינים שעומר יישאר באדום", אמר גורם בהפועל תל אביב. יתרה מזאת, בהפועל עושים מאמצים לגייס כספים עבור השארתו של דמארי בקבוצה ואף מתכוונים לשדרג לו את החוזה הקיים בקבוצה. בהפועל תל אביב מאמינים כי שדרוג זה ישכנע את החלוץ להישאר באדום. חשוב לציין כי הבעיה של הפועל תל אביב היא מול עמוס לוזון, שכן לפני כשלוש שנים, כשנחתם החוזה בין האדומים למכבי פתח תקוה, הכניס לוזון סעיף שאם אחרי שלוש שנים תגיע הצעה על דמארי, והפועל לא ירצו לשחרר את החלוץ, הם יצטרכו לשלם כחצי מההצעה למכבי פתח תקוה.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מוכן לפתוח את הכיס. קרויף/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully