וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "הפסדתי בגמרים האחרונים, מקווה שזה ישתנה"

הסרבי שעלה לגמר ינסה לשחזר את הזכייה מ-11'. פדרר על האפשרות לשבור את שיא הזכיות:"תואר שמיני יהיה מאוד חשוב"

נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר ווימבלדון 2014. AP
מגיע לעוד גמר. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' הצליח לשרוד את המשחק מול גרגור דימיטרוב 4:6, 6:3, 6:7, 6:7 והעפיל היום (שישי) לגמר ווימבלדון השלישי שלו. הסרבי, המדורג 1 בטורניר, יקווה לשחזר את הזכיהי ב-2011 ולשכוח מהגמר בשנה שעברה מול אנדי מארי, בו הפסיד.

המשחק מול דימיטרוב הבולגרי לא היה פשוט לנולה ובסיום הוא החמיא ליריבו: "לשחק בחצי גמר בווימבלדון מול כוכב עתידי, שכבר היום הוא שחקן נהדר וניצח בקלות את מארי ברבע הגמר, זה לא פשוט", אמר והוסיף על המשחק עצמו, "מגיע הרבה כבוד לדימיטרוב, הוא שיחק טוב. היה משחק קשה, המערכה הרביעית הייתה יכולה ללכת לכל מקום".

על כך שהוא לא שיחק ברמה הרגילה שלו אמר הסרבי: "התחלתי טוב וכמו במשחק מול צ'יליץ', אפשרתי ליריב שלי לחזור למשחק. אבל בסופו של יום, אני שמח להעפיל לעוד גמר כאן".

הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב בחצי גמר ווימבלדון 2014. Jan Kruger, GettyImages
מסתפק רק במחמאות הפעם. דימיטרוב/GettyImages, Jan Kruger

דג'וקוביץ' המשיך לפרגן למדורג 11 בטורניר: "לדימיטרוב יש חבטות מעולות, פורהנד חזק וטאץ' טוב. הוא משחק אגרסיבי ויודע גם להגן. הוא שיפר את השילוב הזה בחצי השנה האחרונה ורואים את התוצאות, כך שזה ניצחון גדול בשבילי. אני שמח להיות חלק ממשחק טוב ועכשיו הגיע הזמן להתכונן לגמר".

על כך שהפסיד בשלושה מתוך ארבעת הגמרים האחרונים בטורנירי גרנד סלאם אמר דג'וקוביץ': "הפסדתי בגמרי הגרנד סלאם האחרונים שלי ואני מקווה שזה ישתנה. זה האירוע הכי גדול שיש לנו בטניס ואני חולם לעמוד באתגר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
הגיע לגמר תשיעי שלו בווימבלדון. פדרר/GettyImages

מנגד רוג'ר פדרר הצליח להגיע לגמר תשיעי שלו בטורניר ווימבלדון ויכול לעשות היסטוריה ולזכות בטורניר בפעם השמינית בקריירה שלו אחרי שניצח את מילוש ראוניץ' הקנדי4:6, 4:6, 4:6.

השוויצרי הנהדר אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון גדול. הייתי מפוקס כל המשחק, אני יודע שזה תמיד ככה בשלב כזה אבל זה היה קשה".

על היריב שלו בגמר, אותו הוא מכיר טוב אמר: "זה תמיד נהדר לשחק מול נובאק, תמיד יש לנו משחקים טובים. הוא אלוף נהדר אז גם הוא רגיל למעמדים האלה, הוא כבר זכה בווימבלדון אז הוא יודע מה צריך לעשות כדי לזכות בזה".

על כך שיש לו את ההזדמנות לעשות היסטוריה ולעקוף את פיט סמפארס כטניסאי שזכה הכי הרבה פעמים בווימבלדון: "תואר שמיני יהיה מאוד חשוב בשבילי. אני תמיד גאה להגיע לכאן, הפעם הראשונה הייתה מיוחדת, חלום שהתגשם ויש לי הזדמנות לשחזר את התחושה הזו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully