וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ני בושאר: "אני אוהבת אתגרים"

הפכה לקנדית ראשונה שעלתה לגמר גרנד סלאם אחרי הניצחון על האלפ. פטרה קביטובה:"אני רוצה לנצח שוב בווימבלדון"

ג'ני בושאר טניסאית קנדית. Matthew Stockman, GettyImages
הקנדית הראשונה שמגיעה לגמר גרנד סלאם. בושאר/GettyImages, Matthew Stockman

ג'ני בושאר עשתה היום (חמישי) היסטוריה כאשר הפכה לקנדית הראשונה שמגיעה לגמר גרנד סלאם, אחרי שניצחה את סימונה האלפ 6:7, 2:6. בושאר הייתה נרגשת אחרי שהצליחה לנצח את הרומניה, שנפצעה במערכה הראשונה אך לא נשברה ונלחמה עד לסיום: "זה היה קצת משוגע, אף פעם לא סיימתי משחק בצורה כזו", אמרה הקנדית, אחרי שכבר פספסה שלוש נקודות משחק לפני הניצחון.

"אני לא יכולה להגיד שאני מופתעת מההישגים שלי, בגלל שאני עובדת קשה בשבילם", אמרה בושאר, שכבר הגיעה לשני חצאי גמר גרנד סלאם העונה, "אני מצפה מעצמי ליותר ממה שהשגתי עד עכשיו וזה מה שאני הולכת לעשות".

על המפגש מול פטרה קביטובה בגמר היא הוסיפה: "הולך להיות המשחק הכי קשה שלי עד היום. אני מאוד מתרגשת. זו עבודה קשה, אבל זה מה שאני אוהבת. אני אוהבת רגעים קשים ואתגרים".

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה חצי גמר ווימבלדון 2014. Jan Kruger, GettyImages
רוצה לזכות בווימבלדון בפעם השנייה. קביטובה/GettyImages, Jan Kruger

קביטובה, שהעפילה לגמר אחרי ניצחון מול בת ארצה לוסי ספארובה, מקווה לשחזר את הזכייה מ-2011: "אני יודעת איך ההרגשה לזכות בטורניר. אני ממש רוצה את התואר השני שלי ואעשה כל מה שאני יכולה כדי שזה יקרה". על הסיבה להצלחה שלה בווימבלדון הוסיפה קביטובה: "אני פשוט מרגישה את הדשא. אני יודעת שזה מתאים לי ואני משחקת את הטניס הכי טוב שלי כאן".

על המשחק מול חברתה לנבחרת הדייויס אמרה קביטובה: "היה משחק קשה מנטאלית, כי לוסי חברה טובה. אני רק שמחה שניצחתי. ניסיתי להישאר בפוקוס מתחילת הסט השני. הצלחתי לשבור אותה במשחקון הראשון ופשוט המשכתי לשחק את המשחק שלי". על הגמר מול ג'ני בושאר: "יש לי יומיים מנוחה ואני צריכה להישאר בפוקוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully