וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים במו"מ מתקדם עם קלאודמיר

3.7.2014 / 6:51

לאחר שנתן סינקאלה ירד מהפרק, בבית"ר ינסו לסכם עם הברזילאי. טביב סיכם על הסדרת התשלומים עבור לידור כהן?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס
מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
רכש נוסף בימים הקרובים. מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים קיבלו אתמול (רביעי) באכזבה את העובדה כי הקשר הזמבי נת'ן סינקאלה לא יגיע לקבוצה. קבוצה הזמבית של הקשר סירבה לשחררו לישראל ובבית"ר החליטו לרדת מהשחקן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בית"ר הגישה הצעה כספית לקשר הברזילאי קלאודמיר ששיחק בשנים האחרונות בנסיונל הפורטוגלית. הפערים בין בית"ר לשחקן אינם גדולים וייתכן כי יסכם בקבוצה בימים הקרובים.

אלי טביב נפגש אתמול עם ראשי מכבי פתח תקוה ולטענת בית"ר הגיע איתם להסדר בנוגע לתשלום סכום של 1.2 מיליון שקל עבור לידור כהן. עם זאת, הבוקר אמרו במכבי פתח תקוה שהם לא מוכנים להסדר תשלומים ודורשים את הסכום בתשלום אחד מיידי. "העניין ייפתר", הגיבו בבית"ר, "בכל מקרה, לידור יהיה שחקן שלנו".

כהן עצמו נעדר מאימון הקבוצה אתמול על מנת להסדיר את הביטוח האישי שלו וצפוי לחזור היום להתאמן. כהן צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה בבית"ר לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"הסיפור שלו לא דומה לגולסה". אריאל הרוש/אדריאן הרבשטיין

אי הוודאות בנוגע לשוער הראשון של הקבוצה בעונה הבאה נמשך. הבעלים אלי טביב בודק אפשרות לצרף את בוריס קליימן, אך בשל העלויות הכספית נבדקות גם האפשרויות של דני עמוס ואמיר אדרי, איתו כבר נוצר קשר. גם אתמול לא חל שינוי בהחלטתו של טביב בנוגע לאריאל הרוש ונראה כי הבעלים נחוש שלא לאפשר לשוער להיות חלק מהקבוצה. השוער עצמו צפוי לתבוע באמצעות נציגיו את שחרורו מהמועדון בשל הרעת תנאיו ופגיעה מכוונת בקריירה ובפרנסה שלו: "הסיפור של אריאל לא דומה לגולסה, וכל מי שיצטרך לדון בזה יבין את זה מהר מאוד".

בבית"ר לא הצליחו לארגן לבלם הספרדי ססאר ארסו בדיקות רפואיות בהתאחדות לכדורגל ובקבוצה חששו כי העיסוק בנושא יידחה ליום ראשון, אך היום בבוקר אמורים לפעול במועדון על מנת שיעבור את הבדיקות בתל אביב, על מנת שיחתום על חוזהו ויוכל להתאמן עם הקבוצה. ארסו צפוי להרוויח כ-170 אלף יורו בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully