וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בבוריס קליימן

הבעלים אלי טביב רוצה את שוער הפועל תל אביב בעמדת השוער הראשון במקומו של אריאל הרוש. אמר בקיץ' לא יגיע לאדומים

בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
יעבור לירושלים? קליימן/יוסי ציפקיס

האם בוריס קליימן בדרך לבית"ר לירושלים? לוואלה! ספורט נודע כי הבעלים של הקבוצה מהבירה, אלי טביב, מעוניין מאוד בשוער הפועל תל אביב ואף מייעד לקליימן את אפודת השוער הראשון במקומו של אריאל הרוש. טביב גם מוכן לשלם על מעבר של השוער לבית"ר.

בהפועל לא יתנגדו לשחרר את השוער, אך ידרשו עליו לפחות 200 אלף דולר, שיעברו לקרית שמונה לה הם עדיין חייבים כ-750 אלף שקלים על העברתם של דני עמוס וליאור לוי. אם עסקה כזו אכן תצא לפועל, עמוס יישאר השוער הראשון של הפועל תל אביב, אך יידרש לקצץ בשכרו כמו יתר חבריו לקבוצה. נכון לעכשיו, טביב כבר מנהל מגעים עם סוכנו של קליימן, דודו דהאן, אולם השניים טרם שלחו הצעה רשמית.

החלוץ הבוסני אמר בקיץ' לא יצטרף לאדומים. בקיץ' ניהל משא ומתן חשאי עם הפועל תל אביב ואף הסכים להגיע להתרשמות וסיכם בעל פה את תנאיו, אולם לטענת מקורבים לעסקה, גורם בענף שוחח עם החלוץ ושכנע אותו לרדת מהאופציה לאחר שסיפר לו על המצב הכלכלי הגרוע בו המועדון נמצא.

הפועל תל אביב חתמה היום על הסכם עם חברת המשחקים "פלייטיקה" וזו תעניק חסות ראשית למחלקת הנוער של המועדון. במסגרת החסות, תתמוך פלייטיקה בפרויקט "הבית האדום" של הפועל תל אביב, המעניק לשחקני מחלקת הנוער המתגוררים בישובי הפריפריה בית חם וכן, מסגרת חינוכית באמצעות למידה והעשרה של המוסדות האיכותיים ביותר במרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully