וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסו נחת: "המטרה היא להשתפר מהעונה שעברה"

2.7.2014 / 18:50

הבלם הגיע לישראל ויחתום בקרוב. בורסת שמות המועמדים להחליף את הרוש בבית"ר מתרחבת, הקבוצה תפנה לדודו גורש?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש מחליף לאריאל הרוש. לאחר החלטת הבעלים כי השוער לא ימשיך, במועדון מתלבטים בנוגע למספר שוערים כמו אמיר אדרי ודני עמוס כאשר אתמול (שלישי) נעשתה שיחת גישוש עם מקורבים לדודו גורש על מנת לבדוק אם ירצה להצטרף. במקרה כזה תצטרך בית"ר לפנות להפועל עכו אצלה השחקן חתום לעונה הבאה. אגב, בבית"ר גם בדקו את מצבו של טברטקו קאלה שחתם בהפועל פתח תקוה, אך נראה כי הסיכויים שהשוער ישוחרר לבית"ר קלושים. אופציות נוספות שנשארו על הפרק הם צירופו של דני עמוס, השאלת ברק לוי ממכבי תל אביב או שוער זר.

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ברוך הבא לבית"ר. ארסו בנתב"ג עם סוכנו שלומי בן עזרא/יוסי ציפקיס

בנוגע להרוש, עדיין ישנם גורמים המנסים להביא לפגישה בין הצדדים, אך כרגע נראה כי הקרע אינו ניתן לאיחוי. אמש קמה עצומה להשארת הרוש בבית"ר ומעל 200 איש חתמו עליה בשעות הערב, אך נראה כי גם לאוהדים שרוצים לראות את הרוש נשאר קשה יהיה לשנות משהו היות וטביב נראה נחוש בהחלטתו. בבית"ר אמרו אתמול כי "גם אם הדבר הכי נכון זה שהרוש יישאר, זה כבר מזמן עבר את השלב שעושים את מה שהכי נכון, זאת מלחמה אמיתית מאחורי הקלעים וזה לא משהו שמוסיף כבוד לבית"ר. זה גם לא עושה טוב לאווירה בין האוהדים ויוצר קרע, נקווה שהסאגה תיגמר כמה שיותר מהר, לכאן או לכאן". אגב, הרוש הגיע אתמול לפני שחקני בית"ר וערך אימון אישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דודו גורש שוער הפועל עכו. יוסי ציפקיס
החלו שיחות גישוש. דודו גורש/יוסי ציפקיס

הקבוצה ערכה אתמול בערב אימון ראשון כאשר הסגל כלל מספר גדול מאוד של שחקני נוער ונבחנים ולא איפשר למאמן מנחם קורצקי יותר מדי לעבוד. בבית"ר אמרו כי כבר בימים הקרובים המאמן ידלל את הסגל ומרבית שחקני הנוער ינופו מהסגל כאשר חלקם חוזרים לקבוצת הנוער. מי ששימשו כשוערים הם בן רהב ושוער הנוער תמיר ללו. השוער סתיו שושן נמצא עם נבחרת הנוער עד אחרי אליפות אירופה ויצטרף לסגל לאחר אליפות אירופה בסוף חודש יולי.

הבלם ססאר ארסו נחת היום בישראל, יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום רשמית בקבוצה. עם נחיתתו אמר ארסו: "שמח להיות כאן. רוצה להתחיל להתאמן כבר. אני יודע שלבית"ר יש אוהדים ססגוניים, אבל זה הכול. אני מאמין שהמטרה היא לשפר את הקבוצה לעומת העונה שעברה".

הקשר הזמבי נת'ן סינקאלה משהה את תשובתו כאשר בית"ר צפויה להגיש במקביל הצעה כספית לקלאודימיר פראיירה הברזילאי ששיחק בעונה האחרונה באשטוריל מפורטוגל. המאמן מנחם קורצקי רוצה לסגור את סוגיית הקשר האחורי ורק לאחר מכן להמשיך לבנות את הפאזל, במיוחד לאור העובדה שהוא עדיין לא יודע אם יצטרך לאבד משבצת של זר לעמדת השוער כמחליף לאריאל הרוש.

לידור כהן, מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ההחלטה לגביו סופית. לידור כהן/מגד גוזני

בתוך כך, אלי טביב צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ראשי מכבי פתח תקוה שדורשים לקבל את ה-1.2 מיליון שקל עבור לידור כהן בתשלום אחד מיידי. בכל מקרה, בבית"ר הדגישו כי ההחלטה ללכת על לידור כהן היא סופית ללא קשר לדרך בה ישולם הסכום. היום אמורה בית"ר להעביר כ-300 אלף ש"ח לרשויות המס ולהסיר את העיקור מחשבון הבנק. לאחר מכן צפוי טביב להפקיד את משכורות השחקנים שאמורות להיות משולמות מחר או ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully