וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אריאל הרוש עשוי שלא לפתוח את האימונים

המתיחות בין טביב לשוער מקרבת את סוף דרכו במועדון: "עדיף לשני הצדדים למצוא פיתרון ולהיפרד". קלאודמיר מנסיונל הפורטוגלית מועמד

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק

בווידאו: אלי טביב הורשע בתקיפת הקטין ובשיבוש הליכי משפט

בבית"ר ירושלים צפויים לערוך הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה ולהציג את שיתוף הפועל עם חברת "פומה" אך הסיפור האמיתי מבחינת המועדון יהיה היעדרותו של הקפטן אריאל הרוש, שלא הוזמן למסיבת העיתונאים החגיגית, בצעד שמצביע יותר מכל על הנתק בין השוער למועדון ולבעלים אלי טביב. ניסיונות שנעשו בימים האחרונים לשנות את ההחלטה לא עלו יפה.

הסיפור מאחורי האירועים הוא כבר הרבה מעבר לבקשה לקיצוץ בחוזהו של הרוש או הארת החוזה. הקרע בין הצדדים בשבועות האחרונים רק הלך וגדל, כאשר לבית"ר הגיעו מסרים כי הרוש לא רוצה להיות חלק מהמועדון ומעביר ביקורת על טביב, ומנגד השוער ומקורביו שומעים דברים דומים מצד בית"ר, מה שגרם לקרע להעמיק ולאנשי בית"ר לקבל החלטה כי עד שהדברים בין הצדדים לא ייפתרו, לא יהיה נכון שהשוער בכלל יהיה חלק מהקבוצה וחדר ההלבשה וייתכן כי יפתח את האימונים בנפרד מיתר השחקנים.

אריאל הרוש, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הקרע יתאחה? אריאל הרוש/ברני ארדוב

יחד עם זאת, נכון להיות לבית"ר אין שוער ראשון ולהרוש אין קבוצה, ולכן גורמים המקורבים לשני הצדדים אמרו כי ינסו בשבוע הקרוב לנסות ולאחות את הקרעים בין הצדדים אך גם הם נשמעו סקפטיים ואמרו: "במצב העניינים הנוכחי עדיף לשני הצדדים למצוא פיתרון ולהיפרד, גם אם הרוש יחתום לעוד עונה ויושאל לקבוצה אחרת בארץ או בחו"ל, כי במצב העניינים הנוכחי התוצאה לא תכבד אף אחד מהצדדים".

אגב, מי שייצג את השחקנים היום במסיבת העיתונאים הוא אופיר קריאף. לאחר השינויים שעבר הסגל בקיץ למעשה הופך קריאף לשחקן המזוהה ביותר עם המועדון וייתכן כי המאמן מנחם קורצקי יעניק לו את סרט הקפטן. בית"ר צפויה להציג היום את שני שחקני הרכש החדשים, חנן ממן וזרקו קוראץ'. בבית"ר דיברו אתמול על כך שטביב יפתיע ויסגור את מעברו של לידור כהן ואף יציגו במסיבת העיתונאים, אך נכון לאתמול עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

הבלם ססאר ארסו יקבל תשובה סופית מבית"ר ב-48 שעות הקרובות כאשר הנטייה היא להחתימו. בן רהב אמור לסכם היום לעונה אחת במועדון ולשמש כשוער שני. מעוז סמיה מהפועל ירושלים צפוי להגיע להתרשמות עם פתיחת האימונים כאשר גם בן והבה בתמונה אך עדיין לא הוחלט סופית לגביו. תומר ירוחם אמור לקבל הזדמנות כמגן מחליף לאלי דסה, ואילו באגף שמאל עשוי אלירן דנין להצטרף כמחליף לדושאן מאטוביץ'.

בית"ר הגישה הצתעה כספית לקשר הזמבי נת'ן סינקאלה וכמו כן צפויה להגיש הצעה לברזילאי קלאודמיר, הקשר הברזילאי בן ה-30 ששיחק משנים האחרונות בנסיונל הפורטוגלית.

מחר תערוך הקבוצה את אימון הפתיחה כאשר כ-1.500 אוהדים צפויים להגיע לבית וגן. בנוהל, האוהדים צפויים להגיע שעשה וחצי לפני האימון למרכז המסחרי בבית הכרם הסמוך למתחם ולצאת משם בשיירה לאחר פתיחת האימון. בבית"ר אמרו אמש: "יש משמעות גדולה לאווירה באימון הפתיחה. בשנה שעברה הגיעו 3,000 איש ומה שזכרו זה את המצור על אריאל הרוש ודריו פרננדס בחדר ההלבשה. כשהקהל מתרכז בלשמוח הוא מספר אחד בארץ, שלא יתעסקו בדברים אחרים וייתנו לטביב לעשות את החשבונות שלו".

אריאל הרוש לא הוזמן למסע"ת פתיחת העונה של בית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully