וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש לא הוזמן למסע"ת פתיחת העונה

28.6.2014 / 21:14

שישה משחקני בית"ר הוזמנו על ידי ההנהלה, אך הקפטן לא: "יש מתיחות גדולה בינו לבין טביב, לא ברור איך הכול יסתדר"

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק

בווידאו: אלי טביב הורשע בתקיפת הקטין ובשיבוש הליכי משפט

בית"ר ירושלים צפויה לערוך מחר (ראשון) את מסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה, וכבר ביום שני צפויים להיפתח האימונים תחת שרביטו של המאמן מנחם קורצקי. בכל מסיבת עיתונאים שנערכת בפתיחת העונה מייצג את השחקנים קפטן הקבוצה אך הפעם אריאל הרוש אינו צפוי לעשות זאת ומי שאמור לשאת דברים הוא אופיר קריאף. שישה משחקניה החתומים של הקבוצה הוזמנו לייצג את המועדון במסיבת העיתונאים אך השוער והקפטן, לו חוזה לעונה הבאה, לא הוזמן. יש לציין כי הרוש כן הוזמן לאימון הפתיחה ביום שני. מי שעוד הוזמנו פרט לקריאף הם חנן ממן, טל כחילה, אלי דסה, איציק כהן, עומר אצילי ורועי זיקרי. חלקם אמורים להציג את מדי הקבוצה החדשים של חברת פומה, שתיקח חלק במסע"ת.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הוזמן לאימון אך לא למסיבת העיתונאים. הרוש/ברני ארדוב

גורמים בבית"ר מנסים ביממה האחרונה לשנות את ההחלטה ולגרום לכך שהקפטן כן יוזמן אך אמרו כי "יש מתיחות גדולה בין הרוש לטביב ולא ברור איך הכול יסתדר. כרגע לא נראה שזה הולך למקום טוב". טביב צפוי לשבת בקרוב עם סוכנו של השחקן אבי נמני ולהעביר את דרישותיו בנוגע לקיצוץ הנדרש מהשוער והארכת חוזהו.

זרקו קוראץ' נחת אחה"צ בישראל וצפוי לפתוח את האימונים עם הקבוצה ביום שני. בנוגע לבלם ססאר ארסו יחליטו בבית"ר ב-72 שעות הקרובות באופן סופי לגביו. במידה והשחקן לא יגיע לישראל תחדש בית"ר את המגעים עם אנדריי פיליאבסקי. בבית"ר יגישו הצעות משופרות לנת'אן סינקאלה הזמבי ששיחק בסושו ולפיליפה גונסאלבש הפורטוגלי ששיחק בעונה האחרונה באשטוריל שבמדינתו מתוך תקווה כי אחד מהשניים יצטרך לקבוצה.

מחר צפויים בבית"ר לסגור את חוזהו של בן רהב שישמש כשוער שני. מעבר לכך, המאמן מנחם קורצקי יבחן בתקופה הקרובה מספר שחקנים שעשויים להצטרף לקבוצה במידה וירשימו. אחד מהם הוא בלמה של הפועל ירושלים בשנתיים האחרונות מעוז סמיה. דוד קלטונס המשתייך לסגל קבוצת הנוער צפוי לעלות לקבוצה הבוגרת יחד עם אבישי כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully