וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד אחרי ההרשעה: אלי טביב חזר לעבוד

26.6.2014 / 13:16

הבעלים של בית"ר נראה רגוע לאחר הרשעתו, ואמר למקורביו: "אני לא מתרגש". אין החלטה לגבי ארסו, הוגשו הצעות לארבעה קשרים אחוריים

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר הרשעתו בבית משפט השלום בתל אביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, רגוע באופן יחסי. לאנשי המועדון ולמכרים שהתקשרו לשאול לשלומו, אמר טביב: "אני לא מתרגש. הכול בסדר. עברתי דברים יותר קשים בחיים וגם את זה נעבור. אני אתמודד עם זה כמו שצריך להתמודד ולא מוריד את הראש. כבר עכשיו אני ממשיך להתעסק בבית"ר ובצירוף שחקנים לקראת העונה הבאה".

מיד לאחר שעזב את בית המשפט, טביב ישב בבית הקפה הסמוך והחל בשיחות עם סוכנים, שחקנים ואנשי המועדון בצורה שגרתית לחלוטין. גורמים במועדון ששוחחו עם הבעלים אמרו: "התקשרנו אליו מודאגים, אבל הוא הרגיע אותנו. הוא אמר שהדברים האלה נותנים לו מוטיבציה לבנות קבוצה עוד יותר טובה בבית"ר ירושלים. הוא כבר מתעסק בבלמים, קשרים, חלוצים. על פניו הוא לא נותן לזה להפריע לו".

אלי טביב הורשע בתקיפת הקטין ובשיבוש הליכי משפט

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"הוא כבר מתעסק בבלמים, קשרים, חלוצים. על פניו הוא לא נותן לזה להפריע לו". אלי טביב/מגד גוזני

על אף שהבלם ססאר ארסו חתם על טיוטת החוזה שהוגשה לו, בבית"ר עדיין לא סגורים באופן סופי על הבלם ובימים הקרובים ניתן יהיה לדעת אם בית"ר תחתום גם היא על החוזה והוא יצטרף למועדון. מי ששיחק עם הבלם בגנט הוא שלומי ארבייטמן שאמר אתמול: "מדובר בבלם איכותי. הוא היה המנהיג שלנו בגנט, דוחף מאחורה, צועק, מכוון. הוא שחקן חכם שמשחק גם כקשר אחורי. הייתי ממליץ לכל קבוצת הצמרת כאן להביא אותו". אם בית"ר לא תצרף אותו, אופציית אנדריי פיליאבסקי שוב תעלה על הפרק כאשר למועדון הוצע גם על ידי דודו דהאן בלם גנט, רפאינייה בן ה-32, שגם הוא עשוי להוות אופציה.

בנוגע לעמדת הקשר האחורי, במועדון הגישו הצעות לארבעה שחקנים כאשר השניים הבכירים הם פיליפה גונסאלבס מאשטוריל וניית'ן סינקאלה הזמבי בן ה-23 שהושאל בעונה האחרונה לסושו הצרפתית ושיחק 15 משחקים במדיה. דרישות השכר של השניים גבוהות יחסית עבור בית"ר (קרוב ל-200 אלף יורו), אך המאמן מנחם קורצקי לוחץ לסגור עם אחד מהשניים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ססאר ארסו במדי רקראטיבו. GettyImages
בית"ר עדיין לא חתמה על החוזה שלו. ארסו/GettyImages

בנוגע ללידור כהן, טביב יקבל בימים הקרובים החלטה האם לשלם את הסכום שנקבע בוועדה למעמד השחקן בסך 1.2 מיליון שקל. יש לציין שכשבבית"ר החלו במגעים עם השחקן, הם ראו כי מכבי פתח תקוה הציעה לו חוזה בשכר ברוטו של פחות מ-150 אלף שקל ולכן חישבו את הסכום הזה פי שלושה והעריכו כי לא ישלמו יותר מחצי מיליון שקל. הבעיה הייתה שמכבי פתח תקוה הבינה זאת ולכן הגישה לשחקן הצעה נוספת על סך 400 אלף שקל ברוטו ומכאן נגזר הסכום של 1.2 מיליון שקל. אם טביב יחליט לרכוש את כהן בסכום המדובר, הוא צפוי להצטרף על חשבון אחד משחקני ההתקפה שאמורים היו להצטרף, ובכך יסתפק בשחקן אחד נוסף, תומר סוויסה או שחקן זר.

בימים הקרובים צפויים בבית"ר לסגור את צירופו של בן רהב כשוער שני. ביום ראשון אמורה הקבוצה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה, אך ייתכן כי היא תידחה במספר ימים בעקבות האירועים סביב טביב והרצון לערוך מסיבת עיתונאים עם מספר שחקני רכש שיצורפו. בנוגע לאריאל הרוש, נראה כי אם הצדדים לא יגיעו להבנות עד לפתיחת האימונים, השוער עשוי שלא לפתוח את האימונים עם הקבוצה או שלא לצאת עימה למחנה האימונים.

לידור כהן, מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
בבית"ר העריכו שלא יצטרכו לשלם יותר מחצי מיליון שקל. לידור כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully