וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "קוראץ' ינחת בשבת בישראל"

27.6.2014 / 12:01

סוכנו של השחקן מבהיר כי כל הפרטים מול בית"ר ירושלים הוסדרו והוא ינחת בארץ. אלי טביב נוטה לרכוש את לידור כהן

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שאתמול (חמישי) היו בבית"ר ירושלים חששות כי בשל מספר מחלוקות ז'רקו קוראץ' עשוי שלא לנחות בישראל לקראת פתיחת האימונים, היום בבירה יכולים להיות רגועים. סוכנו של השחקן שלומי בן עזרא הודיע כי "כל העניינים מול בית"ר ואלי טביב הוסדרו והשחקן מגיע כרגיל. הוא נוחת בישראל מחר בחמש אחר הצהריים ויצטרף למועדון. אני מודה לאלי טביב שהסדיר את כל העניינים מול השחקן וקבוצתו".

קוראץ' הוא אחד משני שחקני הרכש שצורפו למועדון לקראת העונה הבאה יחד עם חנן ממן שחתם שלשום על זכרון דברים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. גם הבלם ססאר אריו חתם על חוזהו וממתין לחתימה של בית"ר כאשר ייתכן שבית"ר תאשר את חוזהו כבר בסוף השבוע הקרוב.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
"כל העניינים הוסדרו". קוראץ'/ברני ארדוב

גורמים בבית"ר אמרו אמש כי אלי טביב קיבל החלטה לשלם את דמי ההשבחה בסך 1.2 מיליון שקל עבור לידור כהן ולצרף אותו לקבוצה. טביב קיבל ביממה האחרונה חוות דעת מלא מעט אנשי מקצוע כי המחיר המדובר הוא מחיר מצוין לכישרון הצעיר והוא יכול להתפתח לרמות גבוהות בעתיד. גם המאמן מנחם קורצקי לוחץ לראות את כהן בקבוצה ובבית"ר יעשו מאמצים לצרף אותו.

טביב לא חושש כרגע מאפשרות כי יורשע עם קלון ולהחלטה תהיה השפעה על עתידו כבעלים של בית"ר. טביב ממשיך להתנהל כרגיל ומשוכנע כי יישאר הבעלים של בית"ר ובהתאחדות לא יוכלו למנוע זאת ממנו.

בעקבות ההחלטה לעקל את חשבון הבנק של הקבוצה שבו לא ניתן לבצע פעולות, נמסר מהמועדון: "רשות המיסים חייבת לבית"ר ירושלים מיליוני שקלים, ולא להיפך. פקיד השומה התעלם מדרישת בית"ר להחזר המיסים. למרות האמור, המשיכה בית"ר לשלם את תשלומי המס השוטפים. פקיד השומה לא טיפל בפנייה וטמן את ראשו בחול. בשל כך נאלצה בית"ר לבקש מבית המשפט להורות לפקיד השומה לטפל בהחזר הנדרש, כפי שמקובל.

"בתשובה לבית המשפט, ביקש פקיד השומה לדחות את הטיפול עד לגיבוש עמדת רשות המיסים ביחס לקבוצות ספורט. יצוין כי אין מי שיודע אם ומתי תסיים הוועדה את הבדיקות שהיא עורכת. כך או אחרת להמלצות שיתקבלו אין כל מעמד חוקי. בנסיבות אלא בית"ר תפעל על פי זכותה החוקית לקזז את התשלומים השוטפים כנגד החוב שמגיע לה מפקיד השומה, וכך פעלה בית"ר בחודש יוני. כדרכו לא ענה פקיד השומה גם על מכתבה של בית"ר והטיל עיקול על חשבונה בבנק.

"בית"ר חזרה לבית המשפט בבקשה שזה יורה לפקיד השומה לנמק ולהסביר את העיקול. בית המשפט קצב לפקיד השומה שלושה ימי עבודה לצורך מתן התשובה. יכולתו של פקיד השומה להטיל עיקולים, למרות שאין כל חוב, נובע מכך שפקיד השומה הוא גם המוציא לפועל של החובות הרשומים במחשב משרדו. ידוע כי כאשר מערכת ההוצאה לפועל כפופה לגובה שהוא עובד מערכת הגבייה, זכויותיו של החייב, גם אם אינו חייב, נרמסות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully