וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לברון ג'יימס לא ייפגש עם אף קבוצה מלבד מיאמי

בניגוד לקיץ 2010, הפעם ה-MVP לשעבר נראה ממוקד, וצפוי להישאר בהיט. בארה"ב טוענים כי יסכים לחוזה מקסימום בלבד

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
יודע מה הוא רוצה. לברון/GettyImages

ברשת ESPN מדווחים הערב (שני) כי בניגוד לקיץ 2010, אז שיגע לברון ג'יימס את כל ה-NBA עד שהחליט לעבור למיאמי, הפעם שני דברים יהיו שונים בסאגת עתידו של כוכב מיאמי. ראשית, עתה נראה כי הוא אינו מתכוון להיפגש עם אף קבוצה אחרת (בניגוד לקיץ 2010, אז נפגש עם שש קבוצות כבר בפתיחת שוק השחקנים החופשיים), ושנית - הוא מעוניין בחוזה מקסימום בלבד. המידע החדש מגיע ימים ספורים על ספקולציות שטענו כי קינג ג'יימס דווקא כן יהיה מוכן להיפגש עם מספר קבוצות (אולי כדי לשים עוד לחץ על מיאמי), ובמקביל, יהיה מוכן לוותר על חלק ממשכורתו - בין אם בשורות סגנית האלופה, או בקבוצה אחרת.

אחרי הגמר אמר לברון כי נושא ה"גמישות הכלכלית" חשוב לו, ורמז כי אולי לא יחפש חוזה מקסימום של ארבע או חמש שנים, אולם כעת טוענים בארצות הברית כי ג'יימס לא יסתפק בפחות מחוזה מקסימום, שאמור להתחיל ב-22.2 מיליון דולר לעונה. כזכור, בקיץ 2010 הוא הסכים לחוזה מצומצם (יחסית), על מנת לאפשר להיט להחתים גם את כריס בוש לצד דוויין ווייד.

כרגע, שבע קבוצות יכולות להציע ללברון חוזה מקסימום: מיאמי, דאלאס, הלייקרס, פיניקס, יוטה, פילדלפיה ואורלנדו. הלייקרס והסאנס מחזיקים במספיק מקום תחת תקרת השכר כדי להחתים שני שחקנים בחוזה מקסימום, בעוד מארק קיובן מהמאבריקס אמר בשבוע שעבר שהוא לא מתכוון להציע חוזי מקסימום בקיץ הזה. קליבלנד, שיקגו, יוסטון והקליפרס, שהוזכרו כארבע המועמדות המובילות לחזר אחר לברון אם יבחר לעזוב את מיאמי, יצטרכו לפעול כדי לפנות מקום תחת תקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully