וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד, בוש והאסלם השתחררו מחוזיהם במיאמי

הערכות: הפכו לשחקנים חופשיים במטרה לקבל חוזים מופחתים שיאפשרו להיט להתחזק. ריילי: "מצפים לדבר איתם על העתיד"

כריס בוש עם דוויין ווייד, שחקני מיאמי היט. AP
שוב עושים מהלכים יחדיו. ווייד ובוש/AP

לאחר שלברון ג'יימס הודיע בשבוע שעבר כי הוא משתחרר מחוזהו במיאמי, גם שלושת כוכבי ההיט האחרים - דוויין וייד, כריס בוש ויודוניס האסלם - הודיעו הערב (שבת) כי הם יהפכו לשחקנים חופשיים כבר ביום שלישי הקרוב. עם זאת, אין משמעות הדבר כי השלישייה מפרקת את השושלת או שהם מתכוונים לעזוב את ההיט. למעשה, ההערכות הן שכוונתם של השלושה היא לקבל חוזה חדש, עבור פחות כסף אך לטווח ארוך, במטרה להוריד את תקרת השכר של ההיט ולאפשר למועדון להתחזק משמעותית בעונה הבאה. עם עזיבתם התפנו למיאמי לא פחות מ-55 מיליון דולר תחת תקרת השכר.

"דוויין הוא אבן הפינה של הארגון שלנו במשך עשור", אמר נשיא המועדון, פט ריילי, "ואנחנו מקווים כי הוא יישאר חלק ממשפחת ההיט לכל החיים". על האסלם אמר ריילי: "יודוניס היה הלב הפועם של הקבוצה במשך 11 שנים. הוא הקריב כל כך הרבה כדי שהמועדון יצליח והוא סמל ומופת למה שעומד מאחורי המועדון. אנחנו מצפים בקוצר רוח להיפגש עם דוויין, האסלם והסוכן שלהם בימים הקרובים במטרה לדבר על העתיד".

כזכור, לברון ניצל את חלון היציאה שהיה בחוזהו וויתר על האפשרות לחתום על חוזה של 130 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות. בעוד ווייד, בוש והאסלם ביצעו את המהלך במטרה לשחרר חלק מהשכר של המועדון, הרי שלברון לא הסתיר את רצונו לקבל חוזה מקסימום, אפילו בקבוצה אחרת. התקווה של שאר שחקני ההיט היא שהוויתור על הכספים יאפשר להם להתחזק כך שלברון ירגיש שיש לו הזדמנות אמיתית לזכות באליפות שלישית.

ג'ייסון קיד מפתיע: בדרך מברוקלין למילווקי?

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
לאן פניו מועדות? לברון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully