וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד עוזב את ברוקלין לטובת מילווקי

מאמן הנטס ביקש סמכויות ניהוליות, נענה בשלילה ומצא בית חדש. הולינס מועמד להחליפו בברוקלין, גם מסינה וקארל

מאמן ברוקלין נטס ג'ייסון קיד. Maddie Meyer, GettyImages
רצה יותר מדי? ג'ייסון קיד/GettyImages, Maddie Meyer

אחרי עונה אחת בלבד כמאמן ברוקלין, ג'ייסון קיד עוזב את הנטס לטובת מילווקי. אחד הרכזים הטובים אי פעם פנה לאחרונה להנהלת ברוקלין בבקשה לקבל סמכויות ניהול בנוסף לסמכויותיו המקצועיות, נענה בשלילה, וזה פחות או יותר סלל את דרכו החוצה מהמועדון. הבאקס ישלחו לקבוצה של מיכאיל פרוחורוב ובילי קינג שתי בחירות סיבוב שני עתידיות - ב-2015 וב-2019 - תמורת המאמן.

על פי דיווחים בארצות הברית, במילווקי לא שוחחו עם קיד לגבי האפשרות שיחזיק במשרה אחרת מלבד מאמן הקבוצה, כשמקביל הודיעו הבאקס למאמן בעונה החולפת, לארי דרו, על פיטוריו. ג'ון המונד צפוי להישאר בתפקיד הג'נרל מנג'ר.

רכז העבר, שזכה להבעת אמון חסרת תקדים ב-NBA בקיץ שעבר כשקיבל את משרת המאמן הראשי עם סיום קריירת המשחק שלו בגיל 40 בלבד, רכש בעצמו חלק קטן מהבעלות על המועדון, וזכה לתמיכת ההנהלה גם לאחר פתיחת עונה איומה. לאורך השנה הנטס גילו שיפור ניכר, הגיעו לפלייאוף ואף העפילו לסיבוב השני, שם הודחו על ידי מיאמי, אך כעת מתברר כי זה לא הספיק.

המועמד המוביל להחליף את קיד הוא מאמן ממפיס לשעבר ליונל הולנינס, כששמות נוספים שהוזכרו הם אלה של מארק ג'קסון, ג'ורג' קארל ומאמן צסק"א מוסקבה היוצא אטורה מסינה.

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
גם הוא ברשימת המועמדים. מסינה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully